Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora YouTube-tråden


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

KYAAAA FULL METAL PANIC FUMOFFU !!!! QuQ woohooo got to love that pony .... men ärligt ... klister ... vem använder klister för att sätta upp en hästsvans eller mins jag fel nu ....

OCH JA du borde se om Hoshi wo ou kodomo QuQ 

__________________________________________________

 

 

 

 

oh tumblr .....

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Gamla amerikanska talkshowen The Late Show with David Letterman hade en speciell musikalisk gäst igår: Hatsune Miku. Medelåldern på tittarna är 58 år, så jag vet inte om vi ska ta detta inslag som en "kolla vilken knasig gimmick" eller "kolla vad för knasigheter ungdomarna gillar" eller vad, men här är det. Och det känns som att de flesta där inte riktigt vet vad de ska tro.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qA5pIpdQEr0

  • Uppröstad 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamla amerikanska talkshowen The Late Show with David Letterman hade en speciell musikalisk gäst igår: Hatsune Miku. Medelåldern på tittarna är 58 år, så jag vet inte om vi ska ta detta inslag som en "kolla vilken knasig gimmick" eller "kolla vad för knasigheter ungdomarna gillar" eller vad, men här är det. Och det känns som att de flesta där inte riktigt vet vad de ska tro.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qA5pIpdQEr0

Förklarade de vad det var innan de visade henne? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...