Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa filmen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 549
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Huset afv flygande dolkar?

 

Den har jag dock inte sett ännu. Har tänkt se den precis hur länge som helst! :'(

 

NO! You fail it!

 

Men det var första filmen jag tänkte på när jag la in bilden. Första gissningen kommer säkert bli der flöjjing däggärs. Så det var en bra gissning, men du vann inte internet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zatoichi?

 

Personen där ser mer eller mindre blind ut iallafall.

Och nej jag tänker inte på den senaste nyinspelningen av Zatoichi utan på en äldre, att specificera vilken är inte det lättaste med tanke på att det säkert finns 20 stycken.

 

Nu börjar vi komma nånvart. Nu är vi inne på japanfilm. Iofs var Sceleris nästan inne på det när han kom med Flying Daggers där Takeshi Kaneshiro bland annat är japan. Sedan kan man vara ännu värre och dra till med att Andy Lau är med i Flying Daggers som även medverkat i Infernal Affairs där Tony Leung Chiu-wai (guden) varit med i och han i sin tur har en stor roll i Tokyo Raiders där han pratar lite japanska.

 

Det är alltså fel.

 

Skriftliga ledtråd nummer 2 är alltså att filmen är japansk (och väääldigt vacker på alla håll och kanter.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...