Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon: 08


Rekommenderade inlägg

Vandrarhemmet var fullbokat, så jag bokade hotell med en kompis :blush:

Det blev dock inte så mycket dyrare än vandrarhemmet om man bokar dubbelrum (670 kr total jfrt med 500 kr) samt att man får frukost = profit

 

Men för att upprepa på denna sida så är tiderna Kakan föreslog för tåget:

Stockholm C -> Uppsala C - avgång kl 10:11 den 28 september

Uppsala C -> Stockholm C - avgång kl 17:09 den 30 september

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

anime.se gathering!! WE MUST HAVE!! Jag kan sy banderoll! :D [...] Bara ge mig färgförslag så sätter jag igång direkt (och gör en mycket snyggare än den jag gjorde åt ddrsverige ;)). :D

Gör en grå banderoll med röd text där det står "anime.se".

 

Och under får det stå "INGA TJEJER!". icon_evil.gif

 

 

 

Nej, men på allvar hade väl en välgjord logotype varit snyggt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anime.se gathering!! WE MUST HAVE!! Jag kan sy banderoll! :D Har sytt en tidigare, den såg ut såhär:

http://nanimono.net/bilder/banderoll.jpg

 

Bara ge mig färgförslag så sätter jag igång direkt (och gör en mycket snyggare än den jag gjorde åt ddrsverige ;)). :D

 

WIII!!!

Galet bra idé! ;)

Det Scab säger är också en bra idé. Anime.se-texten har ett otroligt trevligt teckensnitt som vi alla känner igen :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon som har förslag på sovsal? Egentligen skulle jag sova i Linnéskolan som vanligt men min betalning han inte bekräftas i tid så jag kunde inte välja Linné. Detta är dock bra då vi kan välja en annan sal och slippa bcmanga (dem håller alltid till i linné .__.) men vet inte hur de andra sovsalarna är så någon av er kanske har ett tips?
Det finns en hel del bc-folk i Tiunda. Bara så ni vet. :3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Tänkte att alla som ska till årets UppCon kan få skriva vart han/hon sover samt vilka som ska åka tåg från Stockholm Central med biljettförslaget jag gav. Blir det några fina svar tänkte jag samla ihop dem i första inlägget i denna tråd.

 

edit: vi som åker från sthlm C kan väl börja mötas nån timme innan avgång. Spottkoppen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter som en plan det ^^är bokad iaf... ses där alla glad aa flaskis glöm inte min manga du stal ifrån mig ;)

Stal? :O

Du måste ju kolla din merchandise innan du avslutar en affär xD

Skämt åsido, självklart att jag kommer ihåg att ta med den ;>

 

Men en timme innan avgång @ spottkoppen låter bra. Jag är på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...