Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon: 08


Rekommenderade inlägg

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Tänkte kolla med er som åker tåg från Stockholm till Uppsala om ni redan bokat tågbiljett eller om ni inte bestämt vilka tider och så ni vill vara framme. För kunde vara kul att åka samtidigt och ha kul på tåget så man kan lära känna erat fysiska jag (bara skatan får feltolka det där).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte kolla med er som åker tåg från Stockholm till Uppsala om ni redan bokat tågbiljett eller om ni inte bestämt vilka tider och så ni vill vara framme. För kunde vara kul att åka samtidigt och ha kul på tåget så man kan lära känna erat fysiska jag (bara skatan får feltolka det där).

Får inte jag feltolka det då? ;)

 

Ska nog ta och hoppa på tåget denna gång. Ni verkade ju ha riktigt kul förra gången ^^

Så jag är på att åka med dig och alla andra :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte kolla med er som åker tåg från Stockholm till Uppsala om ni redan bokat tågbiljett eller om ni inte bestämt vilka tider och så ni vill vara framme. För kunde vara kul att åka samtidigt och ha kul på tåget så man kan lära känna erat fysiska jag (bara skatan får feltolka det där).

Får inte jag feltolka det då? ;)

 

Ska nog ta och hoppa på tåget denna gång. Ni verkade ju ha riktigt kul förra gången ^^

Så jag är på att åka med dig och alla andra :>

 

Okej flaskis också, men ingen mer!

 

Är det någon som har förslag på sovsal? Egentligen skulle jag sova i Linnéskolan som vanligt men min betalning han inte bekräftas i tid så jag kunde inte välja Linné. Detta är dock bra då vi kan välja en annan sal och slippa bcmanga (dem håller alltid till i linné .__.) men vet inte hur de andra sovsalarna är så någon av er kanske har ett tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej flaskis också, men ingen mer!

 

Är det någon som har förslag på sovsal? Egentligen skulle jag sova i Linnéskolan som vanligt men min betalning han inte bekräftas i tid så jag kunde inte välja Linné. Detta är dock bra då vi kan välja en annan sal och slippa bcmanga (dem håller alltid till i linné .__.) men vet inte hur de andra sovsalarna är så någon av er kanske har ett tips?

<3

 

Jag ska sova i Uppsala Vandrarhem, precis som förra gången. Hur annars ska man klara av att dra till Orange och supa sig dyngrak för att sen gå till sängs? Man lär väl inte precis bli insläppt så sent och i ett sånt skick ;p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej flaskis också, men ingen mer!

 

Är det någon som har förslag på sovsal? Egentligen skulle jag sova i Linnéskolan som vanligt men min betalning han inte bekräftas i tid så jag kunde inte välja Linné. Detta är dock bra då vi kan välja en annan sal och slippa bcmanga (dem håller alltid till i linné .__.) men vet inte hur de andra sovsalarna är så någon av er kanske har ett tips?

<3

 

Jag ska sova i Uppsala Vandrarhem, precis som förra gången. Hur annars ska man klara av att dra till Orange och supa sig dyngrak för att sen gå till sängs? Man lär väl inte precis bli insläppt så sent och i ett sånt skick ;p

 

haha låter nice det att få supa tillsammans med någraanime.se lirare ^^

 

btw måste sammtala med några om vilket tåg alla tar...

Kakan har också lovat att han ska ta väl hand om mig... vet inte riktigt hur jag ska ta det dock ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad i.. Vilka krav ni ställer! Men pengar é la inte dumt. :roll:

 

Jag har som förslag att ni som inte ska sova i vandrarhem kan välja Tiunda, det verkar hyffsat populärt och finns fortfarande gott om plats. Jag kommer i alla fall välja Tiunda om ingen annan har ett annat förslag. Får jag dock tag på en plats i Linnéskolan så tar jag den om ingen här säger något om att Tiunda blir bra eller pratar om någon annan sovsal! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte kolla med er som åker tåg från Stockholm till Uppsala om ni redan bokat tågbiljett eller om ni inte bestämt vilka tider och så ni vill vara framme. För kunde vara kul att åka samtidigt och ha kul på tåget så man kan lära känna erat fysiska jag (bara skatan får feltolka det där).

 

Feltolkar jag det om du syftar på vårat homosexuella förhållande?

Jag har inte heller bokat någon tågbiljett, ännu.

Men jag lär väll åka med samma tåg som alla andra, då jag inte har skola nu för tiden kan jag och när som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer jag med förslag igen, denna gång gäller tågbiljetterna och tider. De två tider jag markerade är vad jag tänkte mig skulle passa bra, men eftersom det är Öppen biljett så gäller ju biljetten vilken tågtid som helst samma dygn så det spelar ingen större roll. Tänkte mer att tar man den tidigare fredagstiden (den jag markerat) så får man mer tid i kön och hamnar givetvis längre fram.

 

t_ScIOWlqcG.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer jag med förslag igen, denna gång gäller tågbiljetterna och tider. De två tider jag markerade är vad jag tänkte mig skulle passa bra, men eftersom det är Öppen biljett så gäller ju biljetten vilken tågtid som helst samma dygn så det spelar ingen större roll. Tänkte mer att tar man den tidigare fredagstiden (den jag markerat) så får man mer tid i kön och hamnar givetvis längre fram.

 

t_ScIOWlqcG.gif

De där tiderna verkar riktigt bra. Tummen upp! Jag är på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...