Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon: 08


Rekommenderade inlägg

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Bilder... we demand bilder!

 

Jag kommer att ha hela dagen på mig imorgon att fixa till en del bilder jag tog under konventet så förvänta dig lite skoj de kommande dagarna. ^^

 

Det låter trevligt. Ser fram emot dem. =)

 

Bilder... we demand bilder!

Ska precis ta kort på all merchandise jag köpt.

 

Och förresten, ingen Yoko-cosplay, tyvärr :/

Men däremot lyckades Hellis få tag på en riktigt het affish med Yoko som huvudmotiv. Jag hoppas vi får se en bild på den snart ;)

 

Oh fan, det var ju skit också. Ja ja, låt oss vara glada för Hellsinger och hans affish, hehe. Jag har i varje fall en ny Yoko-wallis som jag dessvärre inte kan länka till på grund av risk för "death by näsblod". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lyckades inte pallra mig dit den här gången hellre. Skyllde på arbete och födelsedagskalas på lördagen, men det hade nog varit roligt ändå. Kommer ut för lite. Hade vart kul att träffa Sceleris om inte annat. Men men, det får bli en nästa gång.

Bara Sceleris? ;)

Jag skulle gärna ha velat träffa dig efter att vi alla hade en sån skön pratstund under Hanamin i fjol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har lyckats ladda upp de bilder jag tog för någon timme sen på de inköp jag gjort. Jag kompilerade ett galleri på Pici.se, och den kan ni nå här:

Gallerilänk

 

Mitt konto lider just nu. Det var gashapon.dk-butiken som alla mina pengar gick till. De hade helt enkelt för mycket bra saker :(

 

Härligt galleri! ;) ... :O ... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ber om ursäkt för att jag tar sån tid på mig med bilderna jag tog på UppCon men har inte haft tillfälle/ork för att ge mig på dem förrns idag. Tänkte använda mig utav fotoarbetet bilderna är till för och visa upp här men som sagt; är inte helt klar än. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...