Hoppa till innehåll
Anime.se

GTA4 Trailer, out nouf!


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

*tankar*

 

Vi får hoppas bara att dom inte får problem med att släppa spelet nu tack vare rättsprocessen mot dom. Hade jag haft en Death Note hade jag skrivit den idiotiska åklagarens namn utan att tveka.

 

Själv hade jag bett honom att skynda sig att stämma dem, så att det slutar med att dem bor i en mörk gränd (iaf han som har huvudrollen i skapandet av 3an och "expansionerna"), ända bra gta spelen dem har gjort är ettan och tvåan (men ettan är dock bäst).

 

får väl dra hem och se hur fyran ser ut åtminstone.

 

EDIT: Trailern var ganska intet sägande, både grafikmässigt och i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv hade jag bett honom att skynda sig att stämma dem, så att det slutar med att dem bor i en mörk gränd (iaf han som har huvudrollen i skapandet av 3an och "expansionerna"), ända bra gta spelen dem har gjort är ettan och tvåan (men ettan är dock bäst).

 

får väl dra hem och se hur fyran ser ut åtminstone.

 

EDIT: Trailern var ganska intet sägande, både grafikmässigt och i övrigt.

 

Lol inget fel på dom, vilket syns på hur extremt populära dom är. Tvåan var för övrigt rätt dåligt.

 

Och det var inte hur bra spelen var det handlar om, det handlar om att den efterblivna åklagaren stämmer dom pga våld och sex och han vill förbjuda såna spel i framtiden. Men det kanske du med vill då?

 

Om Hillary Clinton blev president skulle jag skriva upp henne i min Death Note med, annars skulle det se mörkt ut för spelbranschen.

 

Det är helt upp till föräldrarna att se till vad sina ungar spelar, följer dom inte åldersgränserna på spel så är det inte spelföretagens problem. Det otroligt löjliga med allt detta är också att det var en MOD (Hot Coffee mod'en) som inte var utvecklad av Rockstar som gjorde att åtalet startade i princip.

 

 

Sorry för lite OT, fast iofs så är det inte särskilt OT när det handlar om GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol inget fel på dom, vilket syns på hur extremt populära dom är. Tvåan var för övrigt rätt dåligt.

 

Men sen är det också så att den stora massan av befolkningen är korkad, iofs så anser säkert dem att jag är stendum också, bara för sakens skull.

 

ÄR inte insatt i vad stämningen rörde sig om, tycker ungefär som dig, JockeII. Om man ska förbjuda våld i spel, ska man då gå vidare och förbjuda det i film? Nej, usch hemska tanken.

Problemet med världen idag är att majoriten av befolkningen verkar sakna uppfattning om vad som är rätt och fel, Föräldrar säger att lärarna ska säga till barnen om rätt och fel, medan lärarna säger att det inte är deras uppgift. Jag skulle nog kunna skriva en uppsats om det ämnet... men tillbaka till GTA;

 

Felet med GTA 3 & Company (dock bara 3ans efterföljare), är att dem är så fruktansvärt grymt dryga och enformiga, man somnar innan man startat upp det, eller efter några minuters spelande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Föräldrar säger att lärarna ska säga till barnen om rätt och fel, medan lärarna säger att det inte är deras uppgift. Jag skulle nog kunna skriva en uppsats om det ämnet... men tillbaka till GTA;

 

Felet med GTA 3 & Company (dock bara 3ans efterföljare), är att dem är så fruktansvärt grymt dryga och enformiga, man somnar innan man startat upp det, eller efter några minuters spelande.

 

Det är säkert sant för många föräldrar, och dom föräldrarna förtjänar fan inte att ha barn. Min bror hade tänkt bli lärare, men i början av utbildningen när han fick praktisera så kände han direkt att nej fy fan, han ville inte bli någon socialarbetare. Det är i princip vad man får bli om man blir lärare idag, massa skitiga ungar med värdelösa föräldrar som inte kan uppfostra dom.

 

*harkel*

 

Tillbaka till ämnet. :>

Nej jag tycker inte att GTA 3+ är några höjdare heller, har aldrig orkat göra mer än typ tio uppdrag. Men det som är roligt är att utforska dom gigantiska städerna, upptäcka alla små påskägg, sno fräscha motorcyklar och dra omkring med och stunta eller helt enkelt leka massmördare.

Fast det räcker inte överdrivet länge, men med tanke på hur många bra spel idag som bara räcker i runt 10 timmar så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

första gta var nog ett av de spelen som jag satt mest med mina kompisar. satt och skrattade näst intill hela tiden när man åkte ut på raksträckorna med en buss i toppfart. inget kunde stoppa den :D

 

men det bästa gta spelet är nog san andreas. det är svårslaget

 

får hoppas att IV blir lika bra, om inte bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillade GTA Vice City bäst. Hela spelet känndes som en gammal actionrulle från 70-80 talet. Riktigt skön stämning.

 

San Andreas var ett bra spel (och väldigt stort!). Tyckte dock det blev tjatigt med det typiska "coola nigga-brother snacket". Älskade annars det mesta spelet hade att erbjuda, men slår ändå inte Vice City enligt mig.

 

Får se hur de gör GTA IV då. Trailern var okej, men den sa inte så mycket mer än att grafiken var nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...