Lunar Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Hur stor är chansen att det kommer en till säsong? (Slutet i Ni Gakki duger inte) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Har inte hört något om en ny serie men det är verkligen inte omöjligt, dessutom har väl dom mer mangamaterial att arbeta med har jag för mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 dessutom har väl dom mer pengar att mjölka har jag för mig? Fixat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 De har mer mangamaterial och det skall komma en 3:e säsong läste jag någonstans(hittar tyvärr inte sidan just nu). Slutet på säsong 2 avslöjar väl också lite har jag för mig, det var ett tag sen man såg den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Fixat Nu ska vi inte vara såna, dom är rätt roliga faktiskt, speciellt första säsongen. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 säsong 2 slutar med "Look forward to 3rd class when we will be going to england" så... från det så låter det ganska troligt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 inget fel med att släppa fler säsonger om suget finns där :P jag vill gärna ha mer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Hur stor är chansen att det kommer en till säsong? (Slutet i Ni Gakki duger inte) Har inte hört att de ska komma en till efter Nigakki. Dock är ju school rumble ganska random, så de e inte helt omöjligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 finns tillräkligt med material i mangan för att göra det med. EDIT: du behöver inte citera OP i varje post pratar du rätt ut så förstår man att det e svar på första posten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 Nej, man skriver rätt ut för att syfta till ovanstående inlägg. Som jag gör nu. (Man kan förstås också skriva utan att citera när man inte syftar till något specifikt.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 Så är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Sou desu ka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 Att det inte skulle komma en till School Rumble säsong är lika otroligt som att Naruto skulle ta slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 Att det inte skulle komma en till School Rumble säsong är lika otroligt som att Naruto skulle ta slut. Alltså ganska troligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
harimakun Skrivet augusti 24, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 Är nästan säker på att en ny tredje säsong av School Rumble kommer att gå igång. Som sagt tidigare, sista avsnittet slutar ju med att de säger typ "vi ser fram emot den tredje terminen, då vi ska åka på klassresa till England." Tycker att detta ger en stor chans på 3rd semester. För att inte tala om att varken Harima eller Tenma har erkänt sin kärlek för diverse personer. Eller ja, åtminstone inte helt. När de gör det kan serien ta slut, tycker jag. Men inte nu, bara så där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 24, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 Är nästan säker på att en ny tredje säsong av School Rumble kommer att gå igång. Som sagt tidigare, sista avsnittet slutar ju med att de säger typ "vi ser fram emot den tredje terminen, då vi ska åka på klassresa till England." Tycker att detta ger en stor chans på 3rd semester. För att inte tala om att varken Harima eller Tenma har erkänt sin kärlek för diverse personer. Eller ja, åtminstone inte helt. När de gör det kan serien ta slut, tycker jag. Men inte nu, bara så där. Mjo, meddelandet i slutet av nigakki är ju en hint om att de i varje fall då planerade att fortsätta. Men att storyn är ouppklarade och saknar all sorts "closure" är dessvärre ingen som helst garanti för att saker och ting kommer att fortsätta. Sorgligt men sant i "branschen". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
harimakun Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Men att storyn är ouppklarade och saknar all sorts "closure" är dessvärre ingen som helst garanti för att saker och ting kommer att fortsätta. Sorgligt men sant i "branschen". Man kan ju hoppas i alla fall :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Skulle inte kunna tänka mig någon bättre julklapp just nu än att vakna upp och se ett announcement om att School Rumble 3 kommer att börja sändas efter nyår eller nåt i den stilen. Let's pray friends, shall we? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Skulle inte kunna tänka mig någon bättre julklapp just nu än att vakna upp och se ett announcement om att School Rumble 3 kommer att börja sändas efter nyår eller nåt i den stilen. Let's pray friends, shall we? Börja läsa mangan. Jag lovar dig, du kommer skratta minst lika mycket samt att du har en heldel att läsa där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg