Hoppa till innehåll
Anime.se

School Rumble 3?


Lunar
 Share

Rekommenderade inlägg

De har mer mangamaterial och det skall komma en 3:e säsong läste jag någonstans(hittar tyvärr inte sidan just nu). Slutet på säsong 2 avslöjar väl också lite har jag för mig, det var ett tag sen man såg den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Är nästan säker på att en ny tredje säsong av School Rumble kommer att gå igång. Som sagt tidigare, sista avsnittet slutar ju med att de säger typ "vi ser fram emot den tredje terminen, då vi ska åka på klassresa till England." Tycker att detta ger en stor chans på 3rd semester.

 

För att inte tala om att varken Harima eller Tenma har erkänt sin kärlek för diverse personer. Eller ja, åtminstone inte helt. När de gör det kan serien ta slut, tycker jag. Men inte nu, bara så där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är nästan säker på att en ny tredje säsong av School Rumble kommer att gå igång. Som sagt tidigare, sista avsnittet slutar ju med att de säger typ "vi ser fram emot den tredje terminen, då vi ska åka på klassresa till England." Tycker att detta ger en stor chans på 3rd semester.

 

För att inte tala om att varken Harima eller Tenma har erkänt sin kärlek för diverse personer. Eller ja, åtminstone inte helt. När de gör det kan serien ta slut, tycker jag. Men inte nu, bara så där.

 

Mjo, meddelandet i slutet av nigakki är ju en hint om att de i varje fall då planerade att fortsätta. Men att storyn är ouppklarade och saknar all sorts "closure" är dessvärre ingen som helst garanti för att saker och ting kommer att fortsätta. Sorgligt men sant i "branschen".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
Skulle inte kunna tänka mig någon bättre julklapp just nu än att vakna upp och se ett announcement om att School Rumble 3 kommer att börja sändas efter nyår eller nåt i den stilen.

 

Let's pray friends, shall we?

 

Börja läsa mangan. Jag lovar dig, du kommer skratta minst lika mycket samt att du har en heldel att läsa där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...