Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa skådespelaren


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

OT: Det finns ju en hel del skådespelare och om man inte tycks känna igen honom ja då kan det ta ett tag. Inget man vill spendera för mycket tid på bara för att gissa rätt i en obetydlig tråd.

 

En ledtråd eller annan bild hade varit roligt, tycks känna igen honom men kan inte sätta fingret eller komma på något namn såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT: Det finns ju en hel del skådespelare och om man inte tycks känna igen honom ja då kan det ta ett tag. Inget man vill spendera för mycket tid på bara för att gissa rätt i en obetydlig tråd.

 

En ledtråd eller annan bild hade varit roligt, tycks känna igen honom men kan inte sätta fingret eller komma på något namn såhär.

 

Men Satou-chan vad fan snackar du om nu, Denny sa ju att han kunde

vem det var och det var därför jag tyckte det var tråkigt att han inte gissade bara för att slippa lägga upp en ny.

 

Naturligtvis rätt med våran käre Bruce Campbell.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag svarade mest på ditt inlägg om att gå in på google och söka på en " random " skådespelare som du skrev. Sen om han kan och inte vill skriva är väl upp till honom?

 

Ja och det inlägget var för att visa hur snabbt och lätt det är att dra fram en ny skådespelare, läste du inte sammanhanget? Naturligtvis behöver han inte svara och köra en ny, men när han ändå skriver att han kan så tycker jag gott att man kan gissa med. Annars får man sitta och veta i tysthet. :P

 

Sluta OTa nu så väntar vi alla spännt på att Denny ska lägga in en ny skådespelare lol. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...