Hoppa till innehåll
Anime.se

Maburaho


Phaze
 Share

Rekommenderade inlägg

mmmmm......maburaho :D Riktigt kul serie :) Börjar komma någonstanns nu tycker jag, förstod inte alls vad som pågick i början när man räknade antalet flickor och antalet magier, trodde det skulle sluta som en väldigt kort mini serie av någon sort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maburaho verkar bra, har tänkt skaffa den ett bra tag, men problemet är bara att jag har så mycket jag måste se först :rolleyes:

 

Är serien klar ännu förresten? eller, klar och klar, det står 24 episoder på animenfo, så episoderna är väl klara, men har alla släppts/är ute?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett de två första avsnitten, och tycker inte alls den är särkilt lockande. Liksom.. boring. Massor av tjejer som jagar en kille, som tycker det är jättepinsamt. Det känner man igen.

 

...från alla dessa underbara liknande haremserier som man gillade så pass mycket att man bara måste se fler ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Bra var den självklart, men inte jättebra nej, och inte i närheten av Love Hina. Den var repitiv, men delvis underhållande, slutet tycker jag var riktigt löjligt ;) Något bättre kunde det väl ändå kommit på... men en sisådär 7/10 förtjänar nog den iaf, för den underhöll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...