Hoppa till innehåll
Anime.se

Starcraft 2


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Queen of Blades herself. Överlevde hon Broodwar? Jag har inte spelat det av diverse skäl. Någon som vill upplysa mig här eller i ett fint PM? ;)

 

hon överlevde och blev typ ny Overmind om jag minns rätt. Ska spela igenom det igen ifall jag hittar skivorna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bah,såklart ska WoW ställa till det som vanligt>.>

 

"It's been in development since WarCraft 3: The Frozen Throne came out in 2003, but progress was sidetracked somewhat by the MMO behemoth we all know as World of Warcraft. Now Blizzard has their full efforts dedicated to its completion."

 

Källa: IGN

 

Personligen hadde jag föredragit att SC2 hadde varit ute tidigare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm, i mitt fall är det mer dom gammla dagarna med min brors vänner^^ har i princip växt upp med SC, då jag, min bror och hans kompisar älskade det ;)

 

WoW har jag aldrig gillat, ajg testade det och för mig var det ungefär som dom flesta andra sådana MMOn, kul ett tag men sen blir lvlandet tråkigt och jag tröttnar. Just nu spelar jag bar EvE och Guild Wars

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SC har jag växt upp med ja, och jag spelar det fortfarande någorlunda regelbundet på LAN så det är inte bara nostalgi känslor för mig, tycker fortfarande att det är kul. Därför är jag sugen på att se om 2:an kan leva upp till det första, och även ge lite variation med nya enheteroch fortsättning på storyn som är väldigt intressant^^

Detta ser ut som ett dubbelinlägg men det beror på rensning av OT - Ledsen för det. //Denny

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

soz ^^".

verkar finnas en hel del fler sätt att komma över det nu, av det lilla man sett så har ju protoserna helt klart övertaget där, sen har dom ju bara visat särskilt mycket om dom. Sen att dom gjort den lilla ändringen med fog of war är trevligt, hoppas dom fortfarande har kvar den där miss-saken från SC1(när man sköt på något som var högre upp så kunde nån procent av skotten träffa kanten istället)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denny: ja. de verkar om möjligt ännu mera arroganta och fina i kanten än förut

 

JAg gillar verkligen grafiken, den känns fortafarnde välfigt SC och det är roligt att se att de inte gjort alla karaktärer så klumpigt fula som i WC3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rensade tråden från OT - även redigerat i vissa inlägg. Skiter fullständigt i vem som har gjort rätt och fel, alla har fått sin beskärda del av moderatorcensuren..... (även mig själv)

 

--------------------------------------------------------

 

Råkade ta bort det relevanta i mitt inlägg förut; sade att jag tyckte att Protoss blivit lite mer högfärdiga. ;)

 

https://eu.blizzard.com/sc2collectible/ ... /menu.html

 

Någon som tänker skaffa nissen ovan? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

mm jag med, hoppas det är hon man spelar med i singelplayer campaign mode saken(titta på igns filmer om singelplayer så vet ni vad jag menar) eller kanske bara är terran som funkar så?

 

Sen har vi den mycket omdiskuterade nya Dark Templaren. Har rört om det officiella SC2 forumet ganska rejält, inte särskilt populär ny design på den :P själv gillar jag den bättre än den gammla, tycker den passar om något bättre in med beskrivningen av protoss rasen över huvud taget än den gammla "ninja" stilen i brood wars

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...