Hoppa till innehåll
Anime.se

Starcraft 2


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Gött! Ska bli duktigt kul att spela spelet när det släpps. Star Craft var en ganska tonsättande del av högstadie-helgerna under uppväxten... eller gick man kanske gymnasiet? Kommer inte ihåg, det var så länge sen. Hur som haver, det enda negativa som poppade upp i mitt huvud när jag såg screensen var att jag hade förväntat mig VÄLDIGT mycket bättre grafik. Vet iofs inte varför, eftersom ingen av Blizzards titlar har varit något att hänga i granen rent grafiskt (utöver filmsekvenserna naturligtvis).

 

Spelar iofs ingen roll hur grafiken är, för Blizzard gör världens bästa spel iaf. Längtar som satan till release. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

lite dålig kvalite, men fullkomligt underbart. Känns som Blizzard gjort rätt mycket framsteg, fått bort den kantiga stelheten sen warcraft3 helt och hållet nu, iofs så är det inte mkt kanter alls i SC3, so far... men verkar bli helt toppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa webbsidebilden jag sett på länge! Måste säga att jag nästan blir sugen på SC2 nu, med tanke på att det var ett av de första strategispelen jag testade. :D

 

http://www.starcraft2.com/movies.xml Om ni vill ta hem trailern i bra kvalitét. ;)

 

When is the game coming out?

 

At this point, it's too early to provide an initial estimate on the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible.

Så jag tänker då inte gå efter vad IGN eller Gamespot säger om releaser. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tänka mig vad som är det hetaste samtalsämnet just nu i Sydkorea. Jag kan ocksä tänka mig vilken press de anställda på Blizzard har på sig just nu, med tanke på alla förväntningar de får på sig bara genom att nämna Starcraft II. Många blir nog rejält besvikna om spelet inte blir minst lika bra som föregångaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån undrade vad marinen sa^^

 

"hell, its about time" med väldigt grötigt utal:p

 

och på tal om Kerrigan, hon är på sista bilden i artwork trailern. Har väntat på detta länge, har växt upp med spelet. Kommer ha ganska stora förväntningar på det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår ju anledningen, dom slipper belasta sina egna servrar så mycket (även fast dom lär bli nog så belastade av alla klick på deras hemsida) utan behöver bara superseeda lite.

 

Men det går ju så hiskeligt segt och är obekvämt att ha uppe med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår ju anledningen, dom slipper belasta sina egna servrar så mycket (även fast dom lär bli nog så belastade av alla klick på deras hemsida) utan behöver bara superseeda lite.

 

Men det går ju så hiskeligt segt och är obekvämt att ha uppe med.

uppe och uppe det lägger sig i högra hörnet sen e den ganska tyst tills den blir klar ;)

 

Ogillar mest blizloader för att den är så fruktansvärt seg, förstår inte varför dem inte kan använda en vanligt torrentklient, kan redan föreställa mig det, Blizzard stämda för medhjälp till brott mot upphovsrättslagen istället, men det åt sidan så går för det mesta väldigt mycket snabbare med en torrent + klient.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, själv har jag alltid varit Protoss-freak. "Carrier has arrived!" ;)

 

Kommer nog bli bra balans mellan gamla och nya units i det här spelet. Hade ju varit dödstrist om det bara hade varit nya, eftersom man av sentimentala anledningar absolut vill återse många av de gamla goda enheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae... när det gällde player vs player så gillade jag inte Terran för fem öre måste jag säga. Tyckte att de "bra" enheterna (läs. som jag kunde uträtta något med iaf) inte på långa vägar fanns tillgängliga när jag blev stormad med antingen två "tolvgrupper" med Zealots alternativt femton miljarder Hydralisker och Zerglings.

 

När det gällde att spela själv mot 7 datormotståndare var däremot Terran det enda jag lyckades med. Hehe, var dock tvungen att möta 7 Zerg för att det skulle funka. AI:n tillät att man murade igen ingången till basen med Supply Depos och byggde bunkrar bakom dem. Zerg-fanskapen nådde inte bunkrarna och fattade inte att de skulle attackera Supply Depos för att komma igenom. Vid det laget att de hade units med längre range så satt man själv på Terrans underbara Siege Tanks. Det enda som man behövde göra efter det var att bygga upp en armé, reparera försvaret och vänta tills dess att Zerg hade slut på resurser. Lite smådrygt sätt att vinna på kanske, men det var enda sättet i 1 vs 7 som jag lyckades med iaf.

 

Mestadels spelade jag dock allierad med min polare, och då körde vi alltid Protoss bägge två. Den ena av oss tattade in i mitten av kartan och la hela ekonomin på att smacka upp Photon Cannon på Photon Cannon där, samt se till att en jämn ström med Zealots sprang dit. Den andre satt tryggt (nåja) i basen och hoppades att polarn skulle lyckas hålla ut tills dess att man hade en 12-grupp med fullt uppgraderade Carriers. Mumma... väcker en massa minnen från forntiden; sociala helger(= 2-4 nördar i ett mörkt rum) och hälsokost(= närande pizza, chips och läsk). Fan vad lång och smal man hade varit om man fortsatt sådär en längre tid. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...