Hoppa till innehåll
Anime.se

Tävling: Vinn filmen "Paprika" på DVD!


Avathar
 Share

Rekommenderade inlägg

kFKFIfpSS.jpg

 

Nu har ni chansen att vinna Satoshi Kons film Paprika från Sony på DVD! Allt ni behöver göra är att berätta vad ni vill se hända på anime.se!

 

”Gör dig redo för en resa till en fantastisk värld där verklighet och fantasi möts i ett brokigt drömlandskap, skapat av en visuell mästare. Denna magiska berättelse handlar om en revolutionerande maskin som gör det möjligt för forskare att ta del av och dokumentera eras patienters drömmar. När maskinen blir stulen, skickas en orädd detektiv och en framstående psykolog för att hämta tillbaka den innan den hamnar i ”dröm terroristens” händer. ”Paprika” är en gripande animethriller från den

hyllade regissören Satoshi Kon som också gjort "Perfect Blue" och "Tokyo Godfathers"

 

Intresserad? Det enda ni behöver göra är att komma på förslag och ändringar som ni tycker skulle göra Anime.se till den bästa svenska webbplatsen för anime och manga. De som bidragit med de fem bästa förslagen får varsin film hemskickad direkt i brevlådan.

 

Skicka helt enkelt ditt förslag till tavling2007@anime.se med kontaktuppgifter och adress för att kunna delta i tävlingen.

 

För att delta i tävlingen måste du vara en registrerad medlem på anime.se. Registreringen sker via forumet och är helt gratis.

 

Tävlingen avslutas den 30/9

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Steget mot ett nyare och snabbare anime.se, de som nu orkar ta initiativ förtjänar bli kallade hjältar. B)

 

Snabbare?! ;) 2,8 Ghz cpu, 2gig minne, scsi disk, 100MB lina med full duplex :) lokaliserad i sverige. :)

 

Går blixtsnabbt för mig iaf, vad har du för ping mot ping.sunet.se? traceroute osv, har fipplat rätt mycket för att snabba upp servern jämfört mot förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Steget mot ett nyare och snabbare anime.se, de som nu orkar ta initiativ förtjänar bli kallade hjältar. B)

 

Snabbare?! ;) 2,8 Ghz cpu, 2gig minne, scsi disk, 100MB lina med full duplex :) lokaliserad i sverige. :)

 

Går blixtsnabbt för mig iaf, vad har du för ping mot ping.sunet.se? traceroute osv, har fipplat rätt mycket för att snabba upp servern jämfört mot förut.

 

Var lite för seg för att skriva ett mer passande och sofistikerat ord än "snabbare", men menade mer att detta borde sätta lite mer sprätt på forumet.

Finare sida, mer medlemmar, högre fart på "PostRaten". =)

 

För övrigt så har du gjort ett fint jobb med sidans "snabbhet". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gah! Jag glömde helt och hållet bort detta. :S

Det är kanske försent att tävla, men förslag tar vi alltid emot med glädje. ;)

 

Det är sant. Har man en idé så kan man ju ändå skicka in den. Nu har jag ju inte funderat så jättemycket med tanke på att jag glömde bort det, men jag väntar nog tills resultaten har presenterats. Det skulle inte förvåna mig om många tipsar om relativt lika förändringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...