Hoppa till innehåll
Anime.se

Final Fantasy: Distant Worlds biljetterna släppta


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Kanonkonsert. Men jag är faktiskt lite trött på att det enda som någonsin spelas från fyran och femman är Kärlekstemat och Dear Friends. Jag menar, det finns suveräna låtar från de spelen, men det är bara de där två som upprepas.

 

Som gammal FF-nörd hade jag gärna hört typ Golbeza's tema, eller varför inte öppningssekvensen till femman? Den är ju asabra. Det är det enda som var lite synd.

 

Min favorit var givetvis blandningsstycket, när man fick höra ordentligt Imperiets tema från tvåan. Det var äcklobra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte på direkten en CD, en tröja och en poster. Postern blev dock förstörd på resan hem. (Och den kostade ju 100kr!!) Fick skivan signerad av Nobou Uematsu, yay. Men vill du köpa den så går den nu att köpa via Amazon.

 

din svindlare. XD

skulle fan laminera den o sätta på väggen hemma. :P

Har dock inga stålar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte han säljer sitt ex, jag tror han menar att skivan går att få tag på amazon. För de som bommade att köpa den på konserten.

Precis. :P

 

Jag är trots allt en nörd, ett sånt här samlarobjekt kan jag inte släppa så lätt! (Men kanske mitt exemplar av Final Fantasy VII som också är signerat av Nobou... näää)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...