Ashaz Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Jag noterade att ingen verkar ha animerade avatars, så jag började fundera ifall det finns någon regel mot sådana som jag har missat? Hittade inget i forumreglerna eller genom att söka. <--- är denhär ok? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Jag noterade att ingen verkar ha animerade avatars, så jag började fundera ifall det finns någon regel mot sådana som jag har missat?Hittade inget i forumreglerna eller genom att söka. <--- är denhär ok? :S Står det inget i reglerna om det BÖR det ju vara helt ok. Men man vet aldrig med dagens samhälle. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Finns ingen regel mot det, men de flesta, iaf så som jag förstått det föredrar icke animerade avatarer. några tycker även det är jobbigt med animerade avatarer <- Jag, men å andra sidan så blockar jag jobbiga avatarer med adblock plus. Bilder i signaturen (som flera brukar ha den första veckan eller så på forumet) sen tas dem bort antingen av moderator/admin eller av användaren efter en varning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 mm. kan delvis hålla med om att de kan vara iriterande.. men den var så läcker. var bara tvungen att ta den :D Ger den några dar. kanske gör den statisk sen istället, om den känns irriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Skulle vara förfärligt om en sådan regel fanns, det är ju i stort sett ett Animé forum. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 31, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2010 Skulle vara förfärligt om en sådan regel fanns, det är ju i stort sett ett Animé forum. :) Nu vet jag inte vad rörliga bilder (.gif) har med ett animé forum att göra, men det är möjligt att du misstolkar Ashaz inlägg då han har bytt avatar till en icke animerad avatar för länge sedan. Tänk på att tråden nästan är tre år gammal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 1, 2010 Anmäl Share Skrivet september 1, 2010 Jag måste erkänna att jag blev otroligt sugen på att skaffa en klassisk liten gif-avatar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 10, 2010 Anmäl Share Skrivet september 10, 2010 Kör på, i dont mind. :) Mycket som kommer ändras regelmässigt snart då vi inte har bandbreddsproblem osv längre. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 10, 2010 Anmäl Share Skrivet september 10, 2010 Tumma inte på regeln om signaturer bara! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 10, 2010 Anmäl Share Skrivet september 10, 2010 Tumma inte på regeln om signaturer bara! :O QUIET YOU!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg