Hoppa till innehåll
Anime.se

Avatar?


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag noterade att ingen verkar ha animerade avatars, så jag började fundera ifall det finns någon regel mot sådana som jag har missat?

Hittade inget i forumreglerna eller genom att söka.

 

<--- är denhär ok? :S

 

Står det inget i reglerna om det BÖR det ju vara helt ok. Men man vet aldrig med dagens samhälle. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ingen regel mot det, men de flesta, iaf så som jag förstått det föredrar icke animerade avatarer. några tycker även det är jobbigt med animerade avatarer <- Jag, men å andra sidan så blockar jag jobbiga avatarer med adblock plus.

 

Bilder i signaturen (som flera brukar ha den första veckan eller så på forumet) sen tas dem bort antingen av moderator/admin eller av användaren efter en varning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...
Skulle vara förfärligt om en sådan regel fanns, det är ju i stort sett ett Animé forum. :)

 

Nu vet jag inte vad rörliga bilder (.gif) har med ett animé forum att göra, men det är möjligt att du misstolkar Ashaz inlägg då han har bytt avatar till en icke animerad avatar för länge sedan.

 

Tänk på att tråden nästan är tre år gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...