Hoppa till innehåll
Anime.se

Tokyo International Animation Fair 2008


riyu
 Share

Rekommenderade inlägg

Tog en sväng förbi Tokyo Big Sight idag, för att se en av mina favoritartister (Noria) sjunga sluttemat till nån ny anime ("Uchi no 3 shimai"). Strosade runt lite emellan de två gånger hon uppträdde, och tog lite bilder. Detta var intressant (för mig :P, utöver Noria förstås): Ny Death Note serie/specialare/film, Akemi Takada-målningar, och ny Conan-film i april.

 

Bilder

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tänkte bara påpeka att du gärna får stjä.... låna några av Akemi Takada tavlor till mig. De var något så grymt vackra. För tror inte jag har riktigt så bra ekonomi för tillfället för att köpa tavlorna... tyvärr. :(

Sen är jag lite nyfiken på Death Note serien, är det en animesering av det senaste special kapitlet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad gäller Death Note så vet jag inte riktigt, kollade mest förbi lite snabbt, men det verkade vara någonting nytt i animéväg iaf. Men det rör sig inte om en animéversion av långfilmen "L - Change the world".

 

Ashaz: haha, känner du till henne? Ingen brukar veta vem det är när jag nämner att jag lyssnar på Kosaka Riyu. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...