Hoppa till innehåll
Anime.se

GTA IV


induce
 Share

Tänker du köpa GTA IV?  

37 medlemmar har röstat

  1. 1. Tänker du köpa GTA IV?

    • Ja
      11
    • Redan förhandsbokat
      6
    • Nej
      21


Rekommenderade inlägg

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Inte råkat ut för detta heller. Dock var min 360 helt kass på detta i början då DVD-läsaren var crappy. Blev dirty disc stup i kvarten.

 

Helt underbart att köra en Hummer (lookalike) och komma på bredställ och smälla till en stackars fotgängare så att denne far iväg som en golfboll. Det första som hände mig var förresten att jag råkade köra på en bil från sidan lite väl snabbt. Föraren blev tokig och gasade utför ett stup ner i floden. Underbart. Älskar fysiken. Euphoria for the win!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde nyss en liten rolig grej, skulle backa ut från en gränd och svänga ut på vägen. Det var ju inte så svårt men just när jag skulle svänga upp på vägen så smackar jag in i en polisbil av alla bilar i spelet. Dock lyckades jag klara missionet efter att ha skakat av mig polisen :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Älskar spelet än så länge! förvånande nog är även multiplayern absolut topklass hade en ca 2 timmars multiplayer omgång (med bla "kakan") där vi körde race med båtar, vespor och helikoptrar och så lite free play med rocket launchers också som var helt sjukt roligt =D

 

En sak som verkligen imponerar är hur staden verkligen lever t ex jag råkade bumpa in i stötfångaren på bilen framför(körde så lagligt jag kunde vid tillfället) varvid föraren går ut ur bilen svärandes, går upp till min bil, sliter ut mig och startar ett slagsmål... oturligt nog för han körde precis då en polisbil upp bakom mig då han ser det börjar han springa iväg men poliserna jagar ikapp honom och för han till polisbilen.

 

Och såna här saker händer hela tiden utanför uppdragen!, jag kan bara inte fatta hur mycket arbete Rockstar måste ha satt på det här spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade en ca 2 timmars multiplayer omgång (med bla "kakan") där vi körde race med båtar, vespor och helikoptrar och så lite free play med rocket launchers också som var helt sjukt roligt =D

Hörru, jag var också med på den matchen!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade en ca 2 timmars multiplayer omgång (med bla "kakan") där vi körde race med båtar, vespor och helikoptrar och så lite free play med rocket launchers också som var helt sjukt roligt =D

Hörru, jag var också med på den matchen!

 

:)

Men inte jag.

 

VAFAN? >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skyller på att du inte var inloggad vid tillfället jag bjöd in alla med ett GTAIV i sin status. :P

Jag hade inte dig i vännerlistan kom jag på nu. :)

 

Det förklarar varför jag inte såg dig online!

 

Jag måste hålla med SakurAoz och med tanke på flaskis skratt när vi spelade så hade nog han också roligt. Något vi definitivt måste göra om!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Klarade story-läget för tre dagar sedan, 68% avklarat på 43 timmar speltid.

 

Bra spel, men hyfsat överskattat i recensionerna. Staden känns inte som en "äkta stad, befolkad av levande människor". Det är inte en berättelse med ett skådespel som "skulle vinna Oscarstatyetter om det vore en film". Det är inte en "revolution", utan en evolution -- kändes mest som en bättre version av San Andreas, ärligt talat, men det är i och för sig ett gott omdöme.

 

Och multiplayer är okej underhållning. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Nu är det ute..Har det också nu (så klart som alla andra ju!) kul med ragdoll också brukar åka med helikopter till en stor byggnad och sen bara slänga mig ut :blush:

 

GTA 4 använder sig inte med ragdoll (tack o lov). Spelet använder sig av Euphoria som är utvecklat av NaturalMotion. Euphoria används även i spel som Indiana Jones och Star Wars: The Force Unleashed.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Jag och Scab spelar fortfarande GTA4 online på Xbox Live, så om det är någon som vill spela med oss är det bara att lägga till oss. Jag heter Sceleris där. ^_^

Detta är fortfarande sant.

 

Förresten har Scab börjat lägga upp några videor från då vi spelar på YouTube.

 

Även DU kan vara med på kommande klipp! Allt du behöver göra är att spela med oss hela tiden. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även DU kan vara med på kommande klipp! Allt du behöver göra är att spela med oss hela tiden. ^_^

Ajdå, där sprack det. Vet inte riktigt om jag kan hänga med i era galna upptåg... sen så äger jag inte spelet ens så det sprack väl där också D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ajdå, där sprack det. Vet inte riktigt om jag kan hänga med i era galna upptåg... sen så äger jag inte spelet ens så det sprack väl där också D:

Äsch då, spelet borde väl vara rätt billigt begagnat vid det här laget. Eller så kanske du kan byta nåt spel med Gravskopan om han inte tänkt lira med oss igen.

 

Under tiden måste vi som spelar på PC roa oss med annat... t.ex. ett tyngdkraftsvapen som i Half-Life2.

Hah, läckert. :colonthree:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...