Hoppa till innehåll
Anime.se

Warhammer Online : Age of Reckoning


GamaBunta
 Share

Warhammer Online: Hit eller flopp?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Warhammer Online: Hit eller flopp?

    • Hit
      5
    • Flopp
      5
    • Vet inte va Warhammer Online : Age of Reckoning är...
      3


Rekommenderade inlägg

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag har vart med i betan sedan länge. Spelet är allt annat än en WoW-kopia i mina ögon. WAR riktar in sitt end-game på RvR och WoW på evigt grindande i PvE vilket gör WAR mer spännande i mina ögon :)

 

Skulle kunna skriva en hel uppsats om allt det orkar jag faktiskt inte. Kan däremot svara på lite frågar om ni har några.

 

ok. en rak enkel fråga. Är spelet kul?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min bror också för den delen, och han skickade in sin ansökan före mig :S

 

Mina första tankar är att det är en blandning mellan WoW och Lotr online, fast med betydligt bättre grafik. Det har sina lagpeaks från och till, ibland buggar det sig så att något som är dött ser levande ut, men när man slår så står det att den redan är död, och ibland så buggar det sig för att target is invunerable, men det ska gå att döda dem, ibland för att man är utanför deras område, eller liknande (de kan inte hller skada en fast de slår på en). Såg en Hero hydra, ungefär samma som elite eller rarespawn elite kanske i WoW har jag fått för mig, förökte döda den, men döda mig på ett slag, grupp fiende ja.

 

Har testat RvR och är ungefär som i wow tbh. Public quest har jag inte testat än, men planerar att göra det ikväll. Men ser ut att bli ett spel man kan bli lagom små kär i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Robban, inte heller fått ett mail, men läste att folk lyckats ta sig in igår utan att få några mail. Detta hände för mig då jag spammade mina inloggningsuppgifter i klienten.

 

Så du har kommit in, eller du lästa att folk kunnat komma in utan mail när du spammade inloggningsuppgifter?

 

Körde förresten ett public quest och dem är grymt bra gjorda, döda en hero hydra och en beastmaster :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Robban, inte heller fått ett mail, men läste att folk lyckats ta sig in igår utan att få några mail. Detta hände för mig då jag spammade mina inloggningsuppgifter i klienten.

 

Så du har kommit in, eller du lästa att folk kunnat komma in utan mail när du spammade inloggningsuppgifter?

 

Körde förresten ett public quest och dem är grymt bra gjorda, döda en hero hydra och en beastmaster :D

 

Ja jag kom in, måste ju säga att ja, Public questen är rätt roliga. Är man dock väldigt få så är det fanimej svårt (har man en kompetent healer så funkar det iof). Gillar inte heller randomrollen för varje gång jag kommer 1:a på Contribution så torskar jag endå ;(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo att döda hydran med "bara" få pers är i princip omöjligt när den skadar så mycket som den gör, hittade en level 40 orc hero dungeon i nybörjar området, eller ja strax utanför. "Dungeon discovered every race has it´s legends..." så är nog grymt mycket man kan utforska och hitta. massa märkliga achievements och quest man kan hitta mest överallt tycker jag.

 

We just received the good news that every account which has entered a valid code for the open beta is now registered and can access the patcher and game servers.

 

Our e-mail server is still very busy and due to a bug, mails are being sent out although not nearly as fast as we would hope. In the meantime make sure to start our patcher and check if you have access.

 

As soon as the problems with our mail servers have been resolved, we will be able to bring the account registration on our webpage back online.

 

See you on the battlefield!

 

ska funka för alla som skrivit rätt kod nu, antagligen så har de inte skickat ut confirmation majlet än bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Our technical teams are still working hard to rectify the situation with our email server and as soon as this system is working correctly we will re-open our account creation page. In the meantime, those of you who have entered an open beta code need not wait any longer. All valid codes entered will be able to log in and play within a few minutes of successfully submitting your details. All players who have already entered a code should be able to log in immediately. There is no need to wait for the confirmation email

 

Thank you for your patience.

 

OBSERVERA: There is no need to wait for the confirmation email

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något som blir smått irriterande är HP:t i relativitet till DPS:en, med detta menar jag att HP:t blir för högt och DPS är för låg. Detta gäller dock främst PvP. Tack vare det har man det lite svårt 1on1. Speciellt när jag som Squig Herder möter en Ironbreaker, jag har ingen chans alls då dom kommer in close-combat.

 

Dessutom är Pet AI:n relativt dålig, men långt ifrån lika dålig som den är på White Lion.

 

Dock är Squig Herdern relativt bra i mass PvP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som satsar på "Know thee enemy" genom att köra order på betan och definitivt destruction på riktiga?

Lite tråkigt är det att 90% kör destruction och restrerande 10% kör Order. Tror det fixar sig när alla inte vill vara mainstream längre efter nån månad eller så, men blir nog riktiga balans ojämnheter en bra tid framöver.

 

Var ju samma sak med WoW ett tag, ingen vill/e köra Alliance.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...