Hoppa till innehåll
Anime.se

Warhammer Online : Age of Reckoning


GamaBunta
 Share

Warhammer Online: Hit eller flopp?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Warhammer Online: Hit eller flopp?

    • Hit
      5
    • Flopp
      5
    • Vet inte va Warhammer Online : Age of Reckoning är...
      3


Rekommenderade inlägg

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

det var någon som sa att spelet redan är ute och ser så ut överallt.

Jag fann ett 60-dagars pre.paid och lite spekulationer i andra forumet.

Eftersom det snackades så mycket här om spelet så trodde jag att det faktiskt fanns några spelande och som kunde svara på frågan....

Du fick det bästa tillgängliga svaret, månadskostnaden är ännu inte bestämd så spekulationer duger till ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var någon som sa att spelet redan är ute och ser så ut överallt.

Jag fann ett 60-dagars pre.paid och lite spekulationer i andra forumet.

Eftersom det snackades så mycket här om spelet så trodde jag att det faktiskt fanns några spelande och som kunde svara på frågan....

 

Har för mig att det är i stort sett samma priser som WoW. Ca 130 kr/månad och 250 för ett 60 game card.

 

Köpte förövrigt spelet igår (lirar order på Eltharion) och jag måste säga att jag är lite kluven, massor av buggar för tillfället och det känns lite obalanserat, men det får man ju ha lite överseende med eftersom att det faktiskt är ett mmorpg :3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag råkade visst köpa dethär spelet iallafall.

Har en lvl 5/r4 blademaster, en lvl 5/r5 brightmage och en lvl 5 magus.

ingen aning om vilka servrar jag tog. bara högg någon med med/med på så man får lite pvp.

 

är det långa väntetider till scenarios på servern ni valde? jag kansek skulle byta om det är lite folk man kan spela med där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hittade inga prova-på-erbjudande någonstans. Ni som spelar, vet ni något om det?

Fanns inget vettigt på tillverkarens hemsida och de flesta som man frågar vet inte.

 

Finns inte... än. Men Kanske dyker upp när antalet spelare börjar minska. Enda anledningen till att ha det är trots allt för att locka till sig fler spelare, och på den fronten har dem på vissa servrar redan för många.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

"You have just canceled the automatic renewal of your subscription."

 

Som dread skrev. Det var inte tråkigt, men det saknades något väsentligt. Svårt att sätta fingret på vad, men det fanns inget som motiverade en att spela vidare. Samma scenarios om igen. Smådryga uppdrag. brist på ordentliga städer och byar.

Visst det fanns storstäderna, men där kunde jag inte ens vistas utan att crasha eller frysa upp i en halvtimma. Inte riktigt vad jag förväntar mig när jag uppfyller minimi-kraven.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, jag har gjort samma sak som ni andra. Min största besvikelse är hur PvE styr PvP i tier 4. Typ PQ grindande för att låsa/låsa upp något moment.

 

Sen så läste jag posten i tråden jag länkade och kände att "såhär" skulle det ha varit. Om de inför stora delar av det skulle jag att spela igen. Upp till Tier 4 tyckte jag det var roligt, så jag gissar att ännu finns det hopp (till skillnad från AoC)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...