Hoppa till innehåll
Anime.se

Warhammer Online : Age of Reckoning


GamaBunta
 Share

Warhammer Online: Hit eller flopp?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Warhammer Online: Hit eller flopp?

    • Hit
      5
    • Flopp
      5
    • Vet inte va Warhammer Online : Age of Reckoning är...
      3


Rekommenderade inlägg

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag har köpt collectorsedition, kunde inte hålla mig (var rikare då, levde utan att veta hur dyrt det är att köpa kött -____-), så ja när jag kommer hem igen (åker hem imorgon), så ska jag testa det. Jag har läst väldigt mycket positivt om det; lika stor hit som wow? knappast, är en rätt mättat marknad, men det lär fortfarande bli en hit.

 

Tillskillnad från AoC som man knappt hör någon alls spela längre (gör någon det?).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var lite halvt intresserad från början. Sen började en kompis som är helt såld i spelet visa mig ingame videoklipp och utvecklarnas podcasts och klassinfo etc. Men då tappade jag intresset totalt. Just nu känns det som en till 25% uppbiffad Dark Age of Camelot och till 75% WoW-kopia.

 

DAoC var kasst imo, och det känns som om de försöker ta allt som fanns i det spelet och göra något nytt i Warhammer-världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

flaskis, skulle du kunna briefa lite hur du tänker kring "WoW kopia"

 

Folk anser väl att warhammer blir en wow kopia då det också är med orchs, elfs osv.

Spelar ingen roll om man säger att warhammer funnits i så många

år mer än wow. (tydligen)

Även fast "world of warcraft" egentligen skulle hetat world of warhammer" om blizzard hade fått göra spelet som dom ville från början. ;)

dock ville ju inte "games workshop" (eller hur det nu e) inte att

ett litet företag som blizzard skulle göra ett spel av det hela.

(vilket var en tabbe från deras sida)

 

Så hur man egentligen ser det är ju warhammer originalet

medans warcraft är kopian, dessutom en kopia på ett original dom

egentligen ville ha men inte fick. :P

 

men förstår hur flaskis o alla andra ser det.

 

EDIT: Sen lirade man ju mycket warhammer med brorsan o lite polare när man var yngre, därför jag hoppas så mycket på det. =D

Men lär ju inte sluta lira wow bara för det. får helt enkelt bli lite dyrare i månaden. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har vart med i betan sedan länge. Spelet är allt annat än en WoW-kopia i mina ögon. WAR riktar in sitt end-game på RvR och WoW på evigt grindande i PvE vilket gör WAR mer spännande i mina ögon :)

 

Skulle kunna skriva en hel uppsats om allt det orkar jag faktiskt inte. Kan däremot svara på lite frågar om ni har några.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

As you've noticed, account registration and Open Beta key authentication is currently unavailable. We took down the servers in order to be able to process the queues more efficiently and will bring them back online as soon we're finished with this work.

We are currently letting people in wave after wave. At the time of this post we have 5154 players on the European servers. As you surely understand and as has been explained by Mark Jacobs and other developer earlier, it is important not to swamp the starting zones completely.

-Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

argh kommer fortfarande inte in :/

hoppas detta fixat sig till det riktiga dragit igång... visserligen är det nog en bra bit över 50k (har collectors, börjar en dag före de som förhandbokat "vanliga", som i sin tur börjar 3 dagar före de som inte förhandsbokat det) som försöker komma in nu så kanske inte blir samma problem då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...