Hoppa till innehåll
Anime.se

Warhammer Online : Age of Reckoning


GamaBunta
 Share

Warhammer Online: Hit eller flopp?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Warhammer Online: Hit eller flopp?

    • Hit
      5
    • Flopp
      5
    • Vet inte va Warhammer Online : Age of Reckoning är...
      3


Rekommenderade inlägg

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

höhöhö, så det är såhär WAR kommer äga WoW? :P

 

TYST!

 

en liten update: nu så finns det servrar i listan men alla är offline :P

 

alltid nåt :/

 

Men man kan ju hoppas att det kommer igång ordentligt snart... Har iaf fått ett mail till om att jag har mina extra items och missions och sånt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nick: Gravskopan

Server: Karak Eight Peaks (Core PvP)

Ras: Greenskin

Klass: Squig Herder

 

Lirar alltså Destruction då, jag tar mig sakta fram. Är just nu Rank 14 med Renown Rank 11. Kommer nog antagligen få göra ett litet uppehåll i spelandet de kommande dagarna ;____; p.g.a skola och lite annat. HEMSKT!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka realms spelar ni på och vad heter ni? Kör ni Order eller Destruction?

 

Jag kör en Chaos Zealot vid namn Cyanida på Alarielle.

tror det är där brorsan o polaren lirar, o där jag ska lira så fort jag kan lista ut va det är för fel på min dator. Slutade bara få signal på tvn från datorn förra veckan. Har ingen aning om va det är. /cry har ni nån idé av liknande problem så enlighten me plz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag grinig :( ! Har minsann inte fått några skivor av Webhallen.

 

ska åka och hämta min collectors edition om 4minuter :D

 

Sen kan du tanka klienten från deras hemsida om det är den du behöver (givetvis är det mycket trevligare med skivor...)

 

Behöver väl fortfarande en Retail-nyckel gissar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

karak hirn lirar vi tydligen på. :P så om ni lirar order kan ni ju joina servern så kan vi gänga oss hela högen. XD

 

funderar fan på att böjra lira order på en annan server, är fan för tok för mycket destruction är överallt, och har typ en halvtimems vänte tid för att komma in i servern efter kl 5 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag (och min bror) som upplever att klienten är otroligt instabil. Har hänt alldeles för många gånger att hela windows bara kraschar. Får upp ett meddelande som säger "no signal" på skärmen, men jag vet att grafikkortet är ok, inträffar enbart när jag kör War. Sen om man tabbar ut och in många gånger från War så blir hela systemet mycket slöare. Tror fan de har nån riktigt elak memoryleak nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag letar och letar, frågan kvarstår: vad kostar det i månaden?

http://www.warhammeronline.com/faq/index.php#ans1h typ

vem som helst kan länka men uppenbarligen inte svara...

 

 

 

What about subscription fees? Will there be game cards for payment? Will there be a lifetime subscription? Will I be able to pay for a year in advance?

 

Warhammer Online will require subscription fees that are competitive with current titles. Currently we're in the planning phase of billing, and we're looking into various options including game cards and different subscription levels, but no final decisions about payment plans or options have been made at this time.

 

 

 

det var någon som sa att spelet redan är ute och ser så ut överallt.

Jag fann ett 60-dagars pre.paid och lite spekulationer i andra forumet.

Eftersom det snackades så mycket här om spelet så trodde jag att det faktiskt fanns några spelande och som kunde svara på frågan....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...