Hoppa till innehåll
Anime.se

Warhammer Online : Age of Reckoning


GamaBunta
 Share

Warhammer Online: Hit eller flopp?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Warhammer Online: Hit eller flopp?

    • Hit
      5
    • Flopp
      5
    • Vet inte va Warhammer Online : Age of Reckoning är...
      3


Rekommenderade inlägg

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

ok jag kanske är dum i huvet, men hur *pip* får man tag på en beta key?

Jag har regat mig på sidan och fått 2 mail som säger att allt är ok men jag kan inte logga in på WaR, och jag har inte fått en beta key (om det behövs nu?) >:)

någon som kan hjälpa en stackare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag kanske är dum i huvet, men hur *pip* får man tag på en beta key?

Jag har regat mig på sidan och fått 2 mail som säger att allt är ok men jag kan inte logga in på WaR, och jag har inte fått en beta key (om det behövs nu?) >:)

någon som kan hjälpa en stackare?

 

du behöver en beta key, för att kunna köra på betan. Och hur du får en, ja Fileplanet med flera delar/delade ut ett tag, du får beta key när du förhandsbokar det, och det finns säkert andra sätt att få tag på en. Men ja det räcker inte med att skapa ett accout, ett accout är bara ett account som du kan köra på, på det "riktiga" sen när det kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så nu när betan stängs om några timmar vilka servrar ska folket lira på? Är lite tveksam till Open RvR samtidigt som jag gillar de. Tycker de är lite lätt att bli "chicken". lutar åt en vanlig server.

 

Kan ju trots allt börja spela kl 1 i morgonbitti... och Nej tror inte jag ställer klockan på 1 för att börja lira, och vet inte hur mycket jag kommer att lira i imorrn heller (så mycket som möjligt, men blir till att plugga omväxlande också).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men som sagt om folk börjar säga vilka servrar ni ska lira på så kan vi kanske försöka samordna oss, jag ska lira på samma som min bror, blir en open RvR nu, ska prata med honom om några minuter för att bestämma mer exakt vilken. Men vore kul om man vart på samma som åtminstone några från anime.se

 

EDIT: Jag kommer köra Goblin Shaman på Tiranoc Open RvR server. Feel free to join up.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här.... jag läste någonstans att det skulle vara igång vid kl 10.00 men det verkar ju inte vara så....

 

enligt schemat på war-europe :( trodde de var 24 timmars försprång före SE-förhandsbokningarna tydligen inte.

 

The head start for the owners of a Collector’s Edition Pre-Order will begin on Sunday afternoon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...