Hoppa till innehåll
Anime.se

Koppla ihop tv-spel med datorn


Nuudoru
 Share

Rekommenderade inlägg

varför i hela friden vill man sitta o spela på en dator skärm när man kan spela på en större tv? :O

 

Jag spelar på min dator skärm eftersom bilden var så suddig på min gamla tjockis TV och att min dator skärm är lite större och är i widescreen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så vill man slippa TV-licensen istället för att fuska sig från den?

Typ. Radiotjänst är farligt närgångna nog som det är, och då har jag inte ens en TV!

Så sant, så sant. Jag använde mig "typ" utav denna lösning. Jag har ingen riktig TV, bara stora plattskärmar. Så länge jag inte har TV-kort eller någon annan form utav mottagare går jag fri från deras snokande ögon.

 

2000 SEK per år för någonting jag inte ser på eller ens stödjer? Eh, nej tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det finns andra sätt som jag sa. Skaffa en uppskalare, peta in RGB-kabeln/komposit-kabeln/vad du nu har i den lådan, sen en VGA-kabel mellan lådan och din skärm.

 

Scart utag i skärmen ^^

 

Finns det inget annat sätt? Som något sladd som fanns till X360?

 

För om det inte gör det är jag körd. :(

 

Beror la på hur ny skärmen är, jag har ju tex DVI från datorn till skärmen och Hdmi <-> DVI mellan TVn och datorn. Kolla dina uttag etc.

 

Hjälp jag fattar noll. :( Jag får läsa på lite och kolla vad jag har för något.

 

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=337032

 

Det där är skärmen jag har, tror jag. Den ser ut sådär. Fast jag hade för mig min skärm var 20'' eller 21''.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det finns andra sätt som jag sa. Skaffa en uppskalare, peta in RGB-kabeln/komposit-kabeln/vad du nu har i den lådan, sen en VGA-kabel mellan lådan och din skärm.

 

Scart utag i skärmen ^^

 

Finns det inget annat sätt? Som något sladd som fanns till X360?

 

För om det inte gör det är jag körd. :(

 

Beror la på hur ny skärmen är, jag har ju tex DVI från datorn till skärmen och Hdmi <-> DVI mellan TVn och datorn. Kolla dina uttag etc.

 

Hjälp jag fattar noll. :( Jag får läsa på lite och kolla vad jag har för något.

 

http://www.testfreaks.se/bildskarmar/sa ... ter-205bw/

 

Den där skärmen har jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...