Hoppa till innehåll
Anime.se

Tack från Anime.se


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

celebrate.gif

 

Anime.se är ett relativt nytt svenskt anime Community som växer dagligen. Men redan har flera av våra medlemmar bidragit med stor hjälp för att hålla igång forumet och få en skön stämning där. De har också startat intressanta trådar/diskussioner som alla uppskattar. Dessa medlemmar har varit med från starten (eller ja, de flesta :) ) och har varit aktiva i vårat forum sedan de tog sig tid att registrera sig.

 

Följande medlemmar skulle vi vilja få fram lite extra i rampljuset

 

Jocke

En medlem som har lärt vissa andra medlemmar ett och annat om Hk-kopior / Bootlegs, han har också gett många tips på asiatiska/japanska filmer på. Han tog också tag i att meddela Tradera om Video game store vilket han förtjänar creds för :)

 

 

ElgeN

Varit med från starten och har varit aktiv sedan starten. Skriver alltid genomtänkta och intressanta inlägg

 

 

Mr Mustachio

Har den bästa avataren utröstat av våra forum medlemmar ;) En medlem som sprider glädje omkring sig, väldigt aktiv och en av de få som jag faktiskt som faktiskt har sett använda forumets chatt flera gånger :D

 

Zimeon

Tack vara sin enorma kunskap av manga/anime så han nästan kunnat svara på alla frågor som ställts på forumet. Har även skrivit intressanta inlägg och bidragit till många intressanta diskussioner. Han har också skrivit den historiska sammanfattningen, texten om piratkopiering, Gloslistan och "kan du din manga" på sidan.

 

 

Herid Fel

Har haft sina tvister med oss moderatorer men har gjort mycket för forumet, är aktiv på forumet (faktiskt skrivit mest inlägg av alla), bidraget med många intressanta trådar och inlägg. För att inte glömma att han arrangerade Sommartävlingen i konstplanket. Sådana initiativ vill vi se mer av! Bör nämna Japs som startade den första forumtävlingen!

 

Som tack för deras hjälp så får de (om de vill naturligtvis) en Anime.se mail. Adresserna kommer att se ut på följande sätt vallfritt_namn@anime.se. Jag vill också passa på att tacka ALLA andra av våra medlemmar som gör Anime.se till vad det är idag. Förhoppningvis så kommer vi få mer medlemmar och fler roliga stunder tillsammans.

 

Tack!

 

Med vänliga hälsningar Anime.se teamet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis.

 

Men, en sak, kan ni inte försöka dra ihop "Huvud moderator"? Mina ögon skrymplas ihop, trillar ut och ruttnar, hjärnan brinner upp... HATA SÄRSKRIVNING!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis.

 

Men, en sak, kan ni inte försöka dra ihop "Huvud moderator"? Mina ögon skrymplas ihop, trillar ut och ruttnar, hjärnan brinner upp... HATA SÄRSKRIVNING!

Tack, ville inte vara den första som påtalade det eftersom jag har klagat så mycket förr på särskrivningar. Är rädd att bli halshuggen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis.

 

Men, en sak, kan ni inte försöka dra ihop "Huvud moderator"? Mina ögon skrymplas ihop, trillar ut och ruttnar, hjärnan brinner upp... HATA SÄRSKRIVNING!

Tack, ville inte vara den första som påtalade det eftersom jag har klagat så mycket förr på särskrivningar. Är rädd att bli halshuggen. =)

Ser ut som dom har fixat det nu woo-fucking-hoo (^o^) /
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Bra jobbat ni som är med höst upp på den listan och alla andra förstås men jag är ny här så hur får man till en sån dår bild när man skriver sitt inlägg??

 

du kan börja med att registrera dig som en medlem O_o

 

pwned :D

 

varför skriver han i trådar som är... från stenåldern för?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...