MathJuice Skrivet april 25, 2024 Anmäl Share Skrivet april 25, 2024 Jaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 28, 2024 Anmäl Share Skrivet april 28, 2024 Ursäkta dröjsmålet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2024 Anmäl Share Skrivet april 28, 2024 Dorohedoro! Fan vad bra den var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 28, 2024 Anmäl Share Skrivet april 28, 2024 1 timme sedan sa Sceleris: Dorohedoro! Fan vad bra den var. Jag skulle precis leta rätt på en ny bild men tänkte "äh någon kanske har svarat". Mycket riktigt kommer Sceleris in och gissar rätt. Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2024 Anmäl Share Skrivet april 28, 2024 Med bild på huvudpersonen (jag minns inte vad hon heter, men hon är ju så häftig) så skulle jag få skämmas om jag missade den! Det behövs något diskretare. Kanske som den här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2024 Anmäl Share Skrivet april 29, 2024 ”– Så vad har ni hittat? – Våra tekniker har kommit fram till att någon gång igår släpptes en animeledtråd. – Några vittnen? – Ingen har trätt fram ännu, men vi hoppas kunna uppmuntra dem med en bildtext.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2024 Anmäl Share Skrivet april 29, 2024 ”Vilken anime? Bro', jag är ingen tjallare.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2024 Anmäl Share Skrivet april 30, 2024 *judging you silently* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2024 Anmäl Share Skrivet april 30, 2024 ”Hah! Gör ditt värsta. Jag tar animetiteln till graven.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 30, 2024 Anmäl Share Skrivet april 30, 2024 ... Jag har ingen som helst aning, men jag tycker det ser så ensamt.ut hör när det bara är du som skriver, Sceleris! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2024 Du är omtänksam du, Klibbnisse! ”– Va? Vad fan! – Du vet vad de säger: med hund är man aldrig ensam.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 1, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2024 Nä ingen aning jag heller, en sån där serie som man automatiskt filtrerar bort från seasonal listorna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2024 Rätt svar var High Card, en Kingsman-liknande(?) actionserie med magiska spelkort, från skaparen av Kakegurui. Ny anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 2, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2024 Vinden riser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2024 6 minuter sedan sa Raccomunk: Vinden riser 👆👆👆 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 2, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 3, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 3, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2024 Titta, Racco har lagt upp en ny ledtråd i tråden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 3, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2024 Jag kunde den på första bilden, hade nog fått fundera mer om jag bara sett andra bilden, och inte knäckt den alls om jag bara sett sista bilden! Överleva med trolldrycker i en annan värld! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 3, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2024 9 minuter sedan sa Sceleris: Jag kunde den på första bilden, hade nog fått fundera mer om jag bara sett andra bilden, och inte knäckt den alls om jag bara sett sista bilden! Överleva med trolldrycker i en annan värld! Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 3, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2024 ❤️😉 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 4, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2024 ”Här kommer en ledtråd med mig! Huvudpersonen! Protagonisten! HJÄLTEN!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 4, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2024 Tsurezure Children! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg