Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 2, 2020 “Han gjorde det! Den absoluta galningen gjorde det! Han gissade på Naruto!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 3, 2020 “Nu har ni haft ert roliga, det börjar vara dags för ett svar…!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 351 Anmäl inlägg Skrivet december 3, 2020 ...Air Gear? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 3, 2020 Inte Air Gear. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 4, 2020 “Får jag också gissa!? Va? Va? Va!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 4, 2020 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 291 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2020 Är det den där Valvrave the Liberator? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2020 9 timmar sedan sa Klona: Är det den där Valvrave the Liberator? Det är! Den gamla tokserien författad av Code Geass-skaparen. Har alla glömt den – eller har ingen sett den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 351 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2020 Mecha har aldrig varit min grej, tyvärr... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ninio 4 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2020 Har inte ens hört talas om den XD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1549 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2020 Jag vet att vi var ett antal Anime.se:are som såg och diskuterade serien när den gick, men de medverkande är kanske inte kvar. (´-`) Nåja! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 291 Anmäl inlägg Skrivet december 6, 2020 Har inte sett den men öppningslåten är svängig och jag kommer ihåg att de skrevs en del om den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 291 Anmäl inlägg Skrivet december 7, 2020 Vem är du? Jag är nästa bild i "Gissa animen" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Orpheon 0 Anmäl inlägg Skrivet december 8, 2020 BNA? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 291 Anmäl inlägg Skrivet december 8, 2020 Det stämmer bra det. Din tur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Orpheon 0 Anmäl inlägg Skrivet december 8, 2020 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet december 8, 2020 Overlord? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Orpheon 0 Anmäl inlägg Skrivet december 8, 2020 15 minuter sedan sa wilfried: Overlord? jajemän xD trodde inte denna skulle bli tagen på första gissningen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2020 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ebhen 122 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2020 Fune wo Amu! The great passage! En riktigt bra serie, och även en helt ok live action film. :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet december 10, 2020 Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ebhen 122 Anmäl inlägg Skrivet december 10, 2020 "Gå över bron efter vatten?" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ebhen 122 Anmäl inlägg Skrivet december 11, 2020 "Spela EVE-Online på platta är ingen höjdare..." Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ebhen 122 Anmäl inlägg Skrivet december 12, 2020 "Wanna to go for a ride?" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ebhen 122 Anmäl inlägg Skrivet december 12, 2020 Det går ju sådär det här... Får nog ta till något lättare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter