Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 24 Anime.se:s personalfest (färglagd) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 25 “Vi tackar Dig, Herre-sama, för de animeledtrådar Du gett oss. Amen desu.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Stekeblad 105 Anmäl inlägg Skrivet januari 25 Suppose a kid from the last dungeon boonies moved to starter town? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 25 Det hade jag nog också gissat på om jag inte lagt upp den själv, men rätt svar är faktiskt Last Period från 2018. Nåt mobilspelbaserat tjosan. Ny anime! “Snälla, gissa igen! Snälla söta! Snälla söta rara!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet januari 25 Aldnoah Zero? Väldigt osäker på den gissningen då jag inte riktigt tycker det stämmer in tecknarstilen och det ser ut som killen har "alvöron" som jag inte minns att någon hade i serien. Fast du bad så snällt och jag kommer inte på vilken annan serier det skulle kunna vara men jag tycker att uniformen är bekant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 25 Inte Aldnoah Zero, men knappast heller alvöron. Det är ett verk mig veterligen utan andra människoliknande arter. Däremot finns det vapen i verket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet januari 26 Heavy Object Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 26 3 timmar sedan sa MathJuice: Heavy Object Sluta mobb– Ah, det var ditt svar. Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet januari 26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet januari 26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet januari 27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet januari 27 My senpai is annoying! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 383 Anmäl inlägg Skrivet januari 27 Jaaa! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 28 Air? 🤷 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet januari 28 30 minuter sedan sa Sceleris: Air? 🤷 Nope! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 29 Aha, Ama... vad heter den... Amantsu? Amanchu, så var det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet januari 29 2 timmar sedan sa Sceleris: Aha, Ama... vad heter den... Amantsu? Amanchu, så var det! Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 30 Jag har inte sett den, men hon har ett ganska minnesvärt mintgrönt hår. Nästa! “Om bilden är dunkel kanske det är svårare att se vad det är för anime?” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 30 “Två ledtrådar på en söndag? Högst olämpligt. Jag kommer att skriva om detta till kommunfullmäktige.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 31 “NEJ! Jag som satsade alla mina animeledtrådar på 13 svart! Forumet kommer att döda mig!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 31 “Och när du blir stor ska du få posta dina egna ledtrådar!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet februari 1 Det ser ut som nå Mobile Suite Gundam men jag har inte sett så många och tycker inte stilen riktigt stämmer överens med de senaste jag åtminstone har sett bilder ifrån. Hoppas någon annan kan lösa mysteriet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet februari 1 “Vem var det som gissade på Gundam? Jag ser inget för den här jäkla ögonmasken som nån satte på mitt huvud.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter