Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Ingen gissning på nuvarande bild... Så jag går lite off topic istället. :)

 

Med tanke på att jag verkligen gillar serien samt att jag faktiskt har de 3 dvd-utsläppen som finns vore det illa av mig nästan om jag inte kunde. Älskar verkligen Noelle. :) Här har ni nästa bild:

 

Jag älskar också serien, men har slarvat bort båda mina DVD:er (genom att låna ut till någon och sedan glömma vem). Efter det kändes det inte så motiverande att köpa den 3:e. När inte heller sista halvan av serien ens släpptes på DVD gav jag upp. Funderar på att köpa den japanska utgåvan nån gång istället. Sista halvan är ju den bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte Ping pong club.

 

My: Jag håller med att det kändes lite jobbigt att veta att sista hälften inte fanns att köpa. Men kände att det inte var värt det på något sätt för 59kr dvd:n. Men det kanske blir som du tänker för mig med, att införskaffa sista hälften eller tom hela serien från den japanska utgåvan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste också börja se Yawara! nån dag... :3

 

Nåja, då var det en förstabild åt eventuella läsare med fotografiskt minne.

vOEPAbGtq.png

 

Hah, tänkte på den redan från andra bilden då jag såg att du börjat se på den

Därför tar jag aldrig sånt jag har i min "Watching"-lista på MAL. >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men låg inte caféet inne i huset hos ena familjen? Då måste det ha legat mitt i ett villaområde, det vill säga en bit bort från pachinkohallarna och tågspåren... Å andra sidan är det rätt färg på tågen... Seibu-Ikebukuro-linjen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hah, tänkte på den redan från andra bilden då jag såg att du börjat se på den

Därför tar jag aldrig sånt jag har i min "Watching"-lista på MAL. >:D

 

Själv tänkte jag aldrig så långt att folk kan se på MAL... :(

 

Men till Sceleris bild då. Tänkte först gissa på I''s Pure men känner inte alls igen mig på andra bilden. Men bara för att gissa då på något säger jag just I''s Pure.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...