Hoppa till innehåll
Anime.se

Feedback request !


Meu
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjao, har inte så mycket konstintresserat folk i mina kretsar och ännu mindre anime/manga intresserade.

 

Så jag tänkte att det skulle vara epic med lite konstruktiv kritik från folk som faktiskt vet hur det ska se ut!

 

Har mekat ihop en line art men har stirrat mig blind på skiten, vet varken ut eller inte längre. Hur ser det ut, något som är off eller ser konstigt ut?

 

 

(förminskad från A4)

verkaserdjuchkafanclub2ld8.jpg

 

Ska dit lite vingar och prylar sen tänkte jag, och kanske lite mindre hackiga linjer B)

 

Är tacksam för svar!

//Meu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser rikitgt bra ut, älskar posen. Dock så ser aniktet lite väl stort och oproportionerligt ut så fräck som jag är tog jag mig friheten att greja till det efter min egen smak. Hoppas du inte tar illa upp och kom ihåg att detta bara är vad jag tycker personligen.

 

GxPxyDuMW.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att den ser bra ut och jag gillar den. Att något ser "konstigt" ut behöver ju inte vara negativt eftersom alla har ju sin egna stil men om det är något du kanske skulle ändra på är det nog pannan som de andra har påpekat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

negi: När du undrade så känns som om att hon blickade mer neråt medans grundbilden kändes hon blickade mer uppåt...?

Kanske för att han roterade hela bilden åt höger några grader? Varför? Ja det kan man undra... nu får du allt förklara dig! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

negi: När du undrade så känns som om att hon blickade mer neråt medans grundbilden kändes hon blickade mer uppåt...?

Kanske för att han roterade hela bilden åt höger några grader? Varför? Ja det kan man undra... nu får du allt förklara dig! :P

Nä, faktiskt inte. Lyfter däremot hela hjässan ett par snepp uppåt medans jag endast roterade hakan och pannan en bit. Jag failade dock med att lägga bilderna jämnsmed varandra, något ni kan se på kläderna. Kan ju ha gjort något med ögona med men det vet jag inte, var ett jäklas massa klipp-och-klistra-in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj, såg folk som skrev att denna forumdel var död men jag fick ju ton med bra svar på ett kick. Man tackar.

 

verkaserdjuchkafanclub3.jpg

 

 

Så ser det ut nu. Har lagt ner projektet då jag tröttnade. Men om det är nån som är sugen så har jag laddat upp .psd filen, vore kul om någon ville sätta lite färg på den. Free for all! ^^

 

http://www.mediafire.com/?1xyswvdntmu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...