Largo Skrivet februari 23, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 23, 2009 Som en Àkta man och stolt medlem av Haruki Dan trotsar jag stÀndigt nya faror och ser döden i vitögat. Min nÀsta motstÄndare att besegra Àr ingen mindre Àn vÀrlden! Jag tÀnker bevisa att jag Àr smartare Àn alla er tillsammans genom en match luffarschack!  Reglerna Àr enkla. Först som fÄr fem i rad vinner. Man deltar genom att editera bilden, ladda upp pÄ internet och posta i trÄden. Fusk bestraffas med döden.  Jag gör första draget i denna episka uppgörelse som kommer att gÄ till historien. Vilka Àr modiga nog att stÀlla sig upp och slÄss?!  Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 23, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 23, 2009 http://img7.imageshack.us/my.php?image=luffish.gif Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 24, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 DÄ var vi igÄng! lÄt bli att editera bilden Àr ni snÀlla. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 24, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 Jag kontrar med koordinaterna (13;14)!  Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 24, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 I will get you! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 24, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 I will get you! Stora hjÀrnor tÀnker lika. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 24, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 Hah! Det hÀr Àr bara uppvÀrmningen! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 24, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 24, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 SÄ rÀtt voffe Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 24, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2009 Diagonalt rÀknas inte! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 28, 2009 AnmÀl Share Skrivet februari 28, 2009 Blev det inge mer nu eller? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 2, 2009 AnmÀl Share Skrivet mars 2, 2009 Nej han vek sig, vÀrlden var en för stor utmaning för largo. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet mars 2, 2009 Författare AnmĂ€l Share Skrivet mars 2, 2009 âYou will conquer by patience.â  âPatience is the companion of wisdom.â  âPatience is bitter, but it bears sweet fruit.â  âThe two most powerful warriors are patience and time.â  âHe that can have Patience, can have what he willâ  âThe key to everything is patience. You get the chicken by hatching the egg, not by smashing it.â  Er brist pĂ„ tĂ„lamod kommer att leda till ert nederlag. Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 2, 2009 AnmÀl Share Skrivet mars 2, 2009 Jag kÀnner att vi Àr i underlÀge.. hur ska detta sluta ? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet mars 2, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet mars 2, 2009 ku ku ku Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2009 AnmÀl Share Skrivet mars 2, 2009 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 12, 2009 AnmÀl Share Skrivet mars 12, 2009 Jaha.  Largo blev krossad av VÀrldens otroliga tyngd? Pressen var helt enkelt för stor! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 2, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet augusti 2, 2009 Hah. Jag har helt enkelt haft intressantare saker för mig. VÀrlden fÄr snÀllt vÀnta pÄ sin tur.  Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 2, 2009 AnmÀl Share Skrivet augusti 2, 2009 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 26, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet september 26, 2009 NÀr ni minst anar det, dÄ slÄr jag till. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 26, 2009 AnmÀl Share Skrivet september 26, 2009 Jag ville verkligen inte göra det, men du lÀmnade mig inget val, Largo-tai  Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 28, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet september 28, 2009 Spoiler: om max 6 drag har jag vunnit. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 28, 2009 AnmÀl Share Skrivet september 28, 2009 tycker largo börjar ta mkt betÀnkte tid pÄ sig. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 28, 2009 Författare AnmÀl Share Skrivet september 28, 2009 tycker det börjar bli mkt undan flykter nu. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 29, 2009 AnmÀl Share Skrivet september 29, 2009 tycker bilderna inte laddar. :S Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg