Hoppa till innehåll
Anime.se

Om du fick välja mellan...


Voffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Att någon kommer och befriar Kuba måste rimligtvis vara bättre än att jag får ett nummer av Göteborgs-Tidningen...

 

Kan fortsätta med tidningar: Expressen eller GT?

Erm... hoppas du skämtar.

 

Cuba Libre är en drink. Likaså GT eller som det annars skrivs: Gin and Tonic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att någon kommer och befriar Kuba måste rimligtvis vara bättre än att jag får ett nummer av Göteborgs-Tidningen...

 

Kan fortsätta med tidningar: Expressen eller GT?

Erm... hoppas du skämtar.

 

Cuba Libre är en drink. Likaså GT eller som det annars skrivs: Gin and Tonic

 

Haha, jag tror han skämtar! :D

 

Angående Anonym2s två alternativ:

GT ägs ju av Expressen, så förutom att den säljs nere i Västsverige så är väl båda kort och gott samma sak? Jag som hatar blaskor som Expressen och Aftonhoran hade inte valt något alternativ, men måste jag så väljer jag väl GT då.

 

Rakapparat eller rakhyvel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gel, man lekte ju med luder först, men gelen var mycket trevligare att smeka in sig i.

Språkpolisen i farten. Luder, dött jaktlockbete, t.ex. slaktavfall, mindre djurkroppar eller delar av djurkroppar, som används främst vid jakt efter rovdjur, vanligen räv.

Kanske var medvetet å andra sidan XD el. så menade du kanske den mer alldagliga förklaringen av luder (vilket skulle göra vad du skrev betydligt mycket roligare)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, Saab finns väl inte kvar längre, så jag väljer väl Volvo.

 

Väääääldigt onyktert, och med väldig koncentration och lång rättning på stavfel, längre än vad ni tror, så ska jag försöka komma på två alternativ...

 

Jo, för att återspegla kvällen;

 

Vodka eller Rom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske dumt att jag svarar på detta då jag varken använder något av dem... (perfekt syn sedan födseln, alltså är jag mer värd ;))

 

Nej men, jag skulle välja glasögon. Dels för att somliga ser bättre ut i dem, samt att om de jag känner skulle dyka upp utan glasögon så skulle jag behöva vänja mig vid det... och det skulle vara tråkigt. Linser är dessutom inte heller speciellt gott att äta, vilket innebär att dess optiska granne inte vinner några pluspoäng eftersom de delar namn. Så vinst för ögonglasen!

 

 

Att snabbt största en sittande statsmakt med våld och själv ta kontroll med vetskapen att oddsen att någon störtar dig är höga, eller att ta makten genom den långsamma demokratiska processen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...