Hoppa till innehåll
Anime.se

Om du fick välja mellan...


Voffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Att bli våldtagen.

 

Mest för att vara schysst mot mitt eget potentiella offer. Inte för att jag egentligen vet om jag skulle hantera det bättre, men jag försöker hellre själv än låter nån annan försöka :)

 

Men också för att själv slippa skuldkänslor förstås.

 

Första eller andra trudelutten som spelas vid reklamavbrott i Gurren Lagann?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Torteras 24 timmars om dygnet i 3 år eller 10 år i Sovjetiskt fängelse Exempel känsliga personer bör inte kolla.

 

*EDIT* När jag menar tortyr menar jag brutal tortyr. Som t ex brännmärka, skära upp riktiga köttsår sedan hälla i salt eller liknande.

 

Såklart 10 år i Sovjetiskt fängelse.

 

Om man ska utgå från din video, så verkar det ju som att dessa fångar straffas pga något upplopp. Antagligen så har de redan gjort massa grymma brott innan de åkte in i finkan också, så när jag tittar igenom videon känner jag inget medlidande alls, de förtjänar säkert sina "batongslag".

 

Man får ju också spekulera varför jag skulle få välja mellan dessa val. Antagligen har jag gjort något där jag förtjänar fängelse, så låt oss gå på det. Hellre håller jag låg profil och beter mig vänligt och humant i det sovjetiska fängelset, än att brännmärkas och få brütal tortyr 24/7, det tror jag ingen hade överlevt under tre år. Beter man sig hyggligt i fängelset kanske de med någon möda skulle ta bort ett år eller två, men det beror ju helt på min orsak varför jag åkt in.

 

Blind eller Döv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förlamad, givetvis. För är man död finns det ju inte så stora chanser att bli bättre.

 

 

 

Att leva för evigt fastän ingen annan gör det, eller att inte leva för evigt fastän alla andra gör det?

 

Med klausulen att jag ju skulle göra allt i min makt för att hålla liv i resten också.

 

Första mannen att bli gravid, eller barnlös hela livet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, hoppsan. Så kan det gå när man sitter i skolan och har kul precis innan en föreläsning.

Klibbnisse: Att ta självmord, då har man i alla fall själv valt det och har anledning för det samt kan lämna brev och sånt till sina anhöriga.

Drar igång det igen då: Alltid behöva bära en hög hatt eller alltid behöva bära solglasögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid behöva bära en hög hatt eller alltid behöva bära solglasögon.

 

Eftersom jag jobbar mycket med media så hade det varit ett stort problem om jag inte kunde se rätt färger t ex när jag filmar, eller om jag jobbar med något grafiskt, så en hög hatt får bli svaret.

 

Att aldrig få torka sig när man går på toa, eller ha möjligheten att torka sig, men aldrig få använda en WC av något slag (Dvs man får använda Moder Jord), resten av livet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att aldrig få torka sig när man går på toa, eller ha möjligheten att torka sig, men aldrig få använda en WC av något slag (Dvs man får använda Moder Jord), resten av livet?

 

Jag skulle nog ha föredragit att torka mig faktiskt, anledningen borde vara ganska uppenbar. :P

 

Leva en dag som varg eller tusen år som får?

 

Edit: Jag ändrade antalet år ifrån hundra till tusen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...