Hoppa till innehåll
Anime.se

Peace maker Kurogane!


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Relativt ojämn serie. Avsnitt med mycket blod och våld, komiska avsnitt, sorgliga avsnitt, utfyllnads avsnitt, story avsnitt, historiska avsnitt mm. Dessa tycker jag ligger lite huller om buller. Avsnitten känns inte riktigt färdiga då de ej får den uppföljning de behöver i nästa avsnitt.

 

Ser man till enskilda avsnitt en rätt ok serie med det superba 19:e avsnittet som kronan på verket. Det behövs dock definitivt ytterliggare en säsong för att rädda helheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja.. Dett svar här kanske man inte kunde vänta sig... Så man måste alltså än en gång vända sig till AnimeNFO... Människor är allt konstiga funderar aldrig på att besvara en fråga utan bara sända en till ett annat ställe för att slipp absevara den själv. Jare, jare...

Varför skulle jag förvänta mig något annat här....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja.. Dett svar här kanske man inte kunde vänta sig... Så man måste alltså än en gång vända sig till AnimeNFO... Människor är allt konstiga funderar aldrig på att besvara en fråga utan bara sända en till ett annat ställe för att slipp absevara den själv. Jare, jare...

Varför skulle jag förvänta mig något annat här....

 

Långt onödigt svar med negativt svar hade jag inte förväntat mig, snarare ett tack... Jag har inte sett serien och kunde inte besvara en fråga därför gav jag dig en länk som innehöll den information du bad efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du Doc. Jag har skola och en massa annat. Men inte sover jag...

Sova=Hemskt=Ondska... Som RockmanZero har hört OTALIGT antal gånger.. Sover minimalt skall du veta...

Det här hör nog hemma i "Lekparken" verkar inte tillföra den här diskussion något...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du Doc. Jag har skola och en massa annat. Men inte sover jag...

Sova=Hemskt=Ondska... Som RockmanZero har hört OTALIGT antal gånger.. Sover minimalt skall du veta...

Det här hör nog hemma i "Lekparken" verkar inte tillföra den här diskussion något...

Ja du Doc... Jag håller tyvärr inte med dig. Jag föredrar att hålla mig till enbart en del av Forumet. Men, men.. Anime. se har inte varit uppe så länge ännu så om ett tag kanske vi har några nattaktivister också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Har inte läst igenom hela tråden men svarar ändå)

Tyckte inte om den här serien, har sett den i hopp om att något skulle hände i något senare skede, men icke, satt besviken runt episod 22 och undrade vad tusan var meningen och vart det bar av och orkade inte sen. Hört att sista? episoden var rätt menlös men har ingen riktig åsikt om det eftersom jag inte har sett den.

 

Dock så hade den en massa bra episoder men helt utdömd som serie i min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
Det här hör nog hemma i "Lekparken" verkar inte tillföra den här diskussion något...

 

hmm de händer kanske inget eftersom ni inte håller er till ämnet ni två moderater, ja antar att reglera även gäller för er :S

 

för att återkomma till ämnet så undrar ja om nån har sett hela serien och vet hur många avsnitt de är?är själv på 08

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm de händer kanske inget eftersom ni inte håller er till ämnet ni två moderater, ja antar att reglera även gäller för er :S

 

Väldigt smart påpekande Zaku ...men det va en diskussion innan Linus och Herid blev moderatorer och innan Daniel blev admin på anime.se!

 

hmm de händer kanske inget eftersom ni inte håller er till för att återkomma till ämnet så undrar ja om nån har sett hela serien och vet hur många avsnitt de är?är själv på 08

 

Kolla här eller så kan du ju alltid kolla igenom länkarna som finns i 'bra länkar att ha?'. Där finns nämnligen (länkat) till ett par bra informations sidor där man kan hitta grundläggande information om diverse serier.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...