Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet juli 31, 2009 Denna leken är som den klassiska ja och nej leken, den går ut på att man ska ställa ja och nej frågor, och utifrån de svaren ska man gissa vem det är, men det är anime och manga karaktärer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klibbnisse 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 I och med det abrupta slutet förmodar jag på att du börjar? =D Är karaktären i fråga av det kvinnliga könet? (Jag kom nyss att tänka på att den här leken förutsätter väldigt intensiv närvaro ^^) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Är karaktären med i en mecha-serie? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
flaskis 5 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 (Jag kom nyss att tänka på att den här leken förutsätter väldigt intensiv närvaro ^^) tänkte just säga samma sak. För att den här leken ska funka måste man vänta på svar från den föregående frågan innan man kan ställa sin egen fråga, och om personen som leder tråden inte loggar in på en vecka lär det faila hårt >.< Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Det är en manlig karaktär, inte en mecha karäktär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Volbla 312 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Som akinator fast tvärtom :) Slåss karaktären? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Addie 0 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Hmm, är det bara att gissa sen? Tror iaf att det är Kurosaki Ichigo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Nej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 299 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Har personen ett häftigt temperament? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 ja typ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 19 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Är han välutrustad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klibbnisse 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Hmmm... en manlig karaktär som slåss och har ett relativt häftigt temperament... och eventuellt välhängd. Fasen... för många att gissa på... Förekommer det någon form utav magi i serien killen medverkar i? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 han är välutrustad och det är magi i serien Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klibbnisse 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Är killens hårfärg grön? Samt, har killen i sig magiska krafter? (tänk dig att jag ställer den andra frågan precis efter att du svarat på den första.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 han har inga magiska krafter, och hans hårfärg är inte grön Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Är han klädd i svart? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Volbla 312 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 Är det Touma från Toaru Majutsu no Index? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 1, 2009 han är klädd i svart och det är inte Toaru Majutsu no Index Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet augusti 2, 2009 Min gissning blir Abarai Renji från Bleach. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 2, 2009 nej, jag kan nämna att han har inte alltid har svarta kläder i animen men i större delen av mangan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Addie 0 Anmäl inlägg Skrivet augusti 2, 2009 Är det någon från Bleach? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klibbnisse 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 2, 2009 Finns det något uns av dödsgudar med i serien? (några verkar vara inne på det spåret <.<) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Amarda 29 Anmäl inlägg Skrivet augusti 2, 2009 ingen från bleach, inte dödsgudar precis, men nått liknande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Blå 46 Anmäl inlägg Skrivet augusti 2, 2009 Kanske Allen Walker? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter