Hoppa till innehåll
Anime.se

S: Japanska anime-DVD:er


riyu
 Share

Rekommenderade inlägg

Finns i Stockholm. Frakt tillkommer, men upphämtning/möte går bra.

 

Alla är region 2, och helt utan undertexter. Yuugen Kaisha har däremot engelsk dubb som extra ljudspår.

 

3950578464_9cf1e4cffe_o.jpg

 

1. Gunbuster Perfect Guide. Innehåller även en fet bok fylld med info och artwork.

2. Genesis Climber Mospeada DVD-Box. 80-tals mecha som var en del av amerikanska Robotech. Innehåller volym 1-6 med hela TV-serien + OVA.

3. Ghost in the Shell - Stand Alone Complex Vol. 1. Första utgåvan som kommer med box för volym 1-5 och ett samlarkort på Motoko.

4. Martian Succesor Nadesico Vol. 1-2.

5. Yuugen Kaisha / Phantom Quest Corp. Alla fyra avsnitt. Innehåller även engelskt dubbspår.

6. Maison Ikkoku Vol. 1.

7. Premium Guide DVD from Ghost in the Shell to Innocence.

8. Ragnarok Online Japan Championship 2007 Vol. 1 & 2. Dubbla DVD:er i varje volym, en med guild wars-delen, och en med ett TV-program om Ragnarok Online. Medföljer 5 samlarkort med koder som kan utbytas mot föremål i spelet.

9. SÅLT Gundress. Första utgåvan med extra broschyr.

10. Neon Genesis Evangelion 01 Test-Type. Premiär-DVD med första avsnittet inför remastern som kom 2003.

11. Super Dimensional Fortress Macross Vol. 1.

12. SÅLT Tenchi Muyo! Movie Double Pack. Med Tenchi in Love och Tenchi in Love 2.

13. BeForU / Four Piece - Riyu Kosaka Live 2008. Live-DVD med BeForU och Riyu Kosaka (ej anime).

14. Axion. B-film med Riyu Kosaka (ej anime).

15. Riyu Kosaka Making of Photobook. Film om hur hennes första fotobok gjordes (ej anime).

 

Hoppas att något ska vara av intresse. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

kk du har inget för dig på dagarna eller :D ? tänkte om du vill chilla ta en kopp kaffe eller nåt så man får reda vem du är eftersom du ändå bor i förorten :D owell Lördag skulle iaf passa mig bra, typ mitt på dan eller nåt sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är välkommen att kika förbi om du vill men jag har inte direkt så mycket att bjuda på + att jag bor hemma ;)

Men lördag ska nog gå bra. :) Kanske är ute och kör lite på eftermidden, så gärna nån mitt på dan, vid lunch typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Låter bra, däremot så kommer jag att vara bortrest från fredag tills Januari så jag det får ske någon gång när jag kommer hem.

Hur blir det? Skulle du ha något?

Ah, ledsen glömde helt bort. Nja, tror inte att det blir något då den info jag kunnat få fram tyder på att den inte är remastrad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...