Hoppa till innehåll
Anime.se

NY Svensk blogg om Japansk popkultur etc !!!


Mr Scar
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja!

Tänkte bara göra lite reklam här för min nya lilla blogg (tar upp allt möjligt egentligen) om Japansk popkultur....

...inte för att det behövs en till sådan men jag vill bara underhålla mig själv lite och det finns värre sätt att göre det på.

 

Kolla in och se om du får lite roligt också!

 

 

 

http://blogg.aftonbladet.se/visualdamage

 

 

Mvh

Mr Scar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevlig innehåll måste jag säga. Skrev själv en blogg inriktad på anime och j-rock innan jag hoppade på Ikikata-tåget. ^^

 

En fråga, varför just Aftonbladets plattform? Gör som Saya säger och byt till Wordpress. Du kommer inte ångra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett stort plus är att du är väldigt aktiv, men du behöver jobba på språket. Som andra redan har sagt så tycker jag att du bör byta ut aftonbladet mot wordpress.

 

Hade tills nyligen en blogg uppe tillsammans med Flaskis, riyu och Saya, men det verkar som att vi supit bort databasen i en serverflytt, så det blir att börja om på nytt igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Tack för allt visat intresse! :D

 

Wordpress kan vara en närliggande verklighet, ska bara läsa på lite först... och samla en hel del kraft inför flytten.

 

Mina egna ambitioner med bloggen är att ha kul inget mer eller mindre, vissa slarvigheter kommer nog alltid leta sig in i inläggen pga min personlighet och att jag brukar skriva i mellan 01:00 - 05:00 på natten. (morgonen.)

 

Hoppas att ni även i framtiden fortsätter att dyka in till Visual Damage för att trivas och upptäcka lite intressanta nyheter.

 

Mvh

Mr Scar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Tja alla här!

Tiden rinner sadistiskt obönhörligt på och likaså min blogg, hoppas mina tidigare små text"bloopers" är mindre frekventa nu och att innehållet fortfarande roar er?

Kommentera gärna i bloggen om ni känner för det!

 

Mvh

 

Mr Scar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Detta var egentligen tänkt som en sommarhälsning men vädret tycks inte vara på vår sida nu... Hoppas alla ni här får en så skön sommar som möjligt i alla fall.

 

Jag har ej lagt ner tanken på att byta över till wordpress eller liknande men det känns som att bestiga ett smärre berg just nu... någon gång kommer det att hända.

 

Mvh

 

Mr Scar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...