Sceleris Skrivet maj 20, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 Dread länkade den här, och vi har suttit ett tag och försökt komma på vilka som är på bilden. Mina gissningar enligt klockslag Spoiler 12 ? 1 Kagamine Rin 1:30 Nagato Yuki 2 Morrigan Aensland (tack till Najicas bror) 3 ? 4 ? 5 Hatsune Miku 6 Haruhi Suzumiya (tack till Saya) 7 ? 7:30 Sheryl Nome (tack till Saya) 8 Ranka Lee (tack till flaskis) 9 Sailor Moon 10 Hinagiku Katsura? 10:30 Mari Makinami 11 Taiga Aisaka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 20, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 Den enda jag kan komma på annat är lite random? Morgan, street fighter som är brevid red-kort-skirt som jag random chansar på Baka to test karaktär, dock är det inte troligt men jag känner igen det så jäkla väl att jag tänker säga det ändå. :| Hatar att jag känner igen flera men kan inte placera T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 20, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 lite random? Spoiler Morgan, street fighter Jaaa, så måste det vara, fast det var fel spelserie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 20, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 Hörru! Ta inte cred för #8! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 20, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 Hörru! Ta inte cred för #8! :p Fix'd. ^_ ^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 20, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 Klockan 10 är jag ganska säker att det är Mai från Popotan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 20, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2010 Tjejen kl 10 Tjejen mellan Sailor moon och Mari Makinami ser ut att vara Miu Furinji. Fast efter att ha sett vad Negi skrev så tror jag han har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 Klockan 10 är jag ganska säker att det är Mai från Popotan. JA! Äntligen! Jag tyckte att hon var så galet bekant, men kunde inte placera henne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 06 Om 08:00 är Ranka så är 07:30 Sheryl.06:00 har de svarta remmarna från valfri Haruhiskolflickas uniform. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 Klockan 10 är jag ganska säker att det är Mai från Popotan. JA! Äntligen! Jag tyckte att hon var så galet bekant, men kunde inte placera henne. Hade faktiskt problem med att minnas själv vad hon hette samt ursprung och hade just den där bilden på MAL i huvudet. Kom efter en tids tänkande på att jag var bekant med karaktärsdesignen på grund av MAL-användares taskiga google-fu färdigheter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 Klockan 10 Spoiler är jag ganska säker att det är Mai från Popotan. Hm, det är en bra gissning, men jag är mindre övertygad. Färgschemat passar, men hon har väl inte vit undertröja? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 Nå 7:00 Tänker jag av någon anledning på Winry, fast hade hon någonsin sådana kläder? Tror jag sett den här och hon i en amv eller nåt. Eller... inte. Jag måste ha blandat ihop Winry och Rosette från Chrno Crusade på något sätt. 11:00 Drog mig först till Tousaka Rin, men yeah. Håret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 Tjejen klockan 5 ...liknar väldigt mycket Hatune Miku så jag är rätt så säker på att det är hon. Tjejen klockan 6 Utifrån hur hennes kjol ser ut ser det ut som någon karaktär från The Mallancholy of Haruhi Suzumiya. Kjolen är tajt upptill och bredd nedtill vilket jag bara har sett i den serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 16.00 Tror kl 16.00 kan vara Margery Daw från Shakugan no Shana? brukade ha en sån kjol och strumpbyxor om jag inte minns fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 Kjolen är tajt upptill och bredd nedtill vilket jag bara har sett i den serien.[/hide] lol, wut? Är det inte just det som är (vanliga) "kjolar"? Det är ju typ bara tjejen kl. 4 som inte har sån typ av kjol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 21, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2010 16.00 Tror kl 16.00 kan vara Margery Daw från Shakugan no Shana? brukade ha en sån kjol och strumpbyxor om jag inte minns fel. Det där är något jag tänkt på. Men hon hade aldrig gröna strumpbyxor så vitt jag vill minnas. Det var mer åt det svart/bruna hållet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 22, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2010 Kommer ej ihåg, vet bara att hon är den ända som brukar ha en sådan dress-kjol + strumpbyxor under hela tiden man ser henne i serien, finns säkert andra som har den klädseln med men det är den ända jag sett. Om det är fel så skyller jag på färgblindhet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 om jag får vara med o gissa så ser 3an ut som hon i school rumble Sawachika Eri 10an ser mer ut som hon ifrån pokemon Haruka nånting hmm vet inte hela namnet på henne måste googla det >.> hmm hittade inte hennes fula namn. hmm hon i grönt är lite klurig faktist hmm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 7an är ju hon ifrån från fariy tale Lucy Heartfilia eller det ser ut som det nu med nycklarna osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 9, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Åh, Haruka och Lucy låter rätt. Eri kan stämma, men det var i så fall en feltecknad Eri. Bilder Spoiler ? Spoiler Plug Cryostat Spoiler Yuki Nagato Spoiler Morrigan Aensland Spoiler ? Spoiler ? Spoiler Miku Hatsune Spoiler Haruhi Suzumiya Spoiler Lucy Heartfilia Spoiler Sheryl Nome Spoiler Ranka Lee Spoiler Usagi Tsukino (Sailor Moon) Spoiler Haruka Spoiler Mari Illustrious Makinami Spoiler Taiga Aisaka Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg