Hoppa till innehåll
Anime.se

testa din spelkunskap


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

MJÖK! Irriterar mig när jag i all tidspress skrev "ghost busters" särskrivet utan att det blev godkänt, borde de inte lagt till synonymer som sånna, likadant med mindre felstavningar som tillkommer pga tidspress >.<

 

 

Uppd: Nej, nu blir jag bara arg på ledtrådarna, de skriver ju i princip bara ut exakt vad man ser i bilden! >.<

 

Uppd. Nej, det här går inte. Känner igen spelen, vissa kommer jag inte på namnen på, och andra får jag spendera 5-10 sekunder på att skriva in olika varianter av namnet för att få det godkänt!

 

Uppd. Jag har märkt att det går bättre när man skippar precis allt där det korrekta namnet inte dyker upp på en gång, eller där man måste testa olika varianter av namnet. Samt att man fullkomligt ignorerar alla hints som man har tillgodo!

 

Uppd. Ger upp! Spelet må vara underhållande, men värdelöst gjort! Man måste trycka upprepade gånger på skip-knappen för att den skall skippa, trots att den godtar uppenbara synonymer så säger den blint nej till "Zelda Wind Waker" när det skall vara "Windwaker". FHÜRBANNAT! Varför? Den officiella titeln är Wind Waker! Dessutom borde de ju tagit emot "Zelda WW", men inte det heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...