Hoppa till innehåll
Anime.se

Samurai7


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Snygg serie förvisso men usch vilken tråkig story, några starka krigare som ska rädda världen, det temat har man sett x antal gånger. Dock så bjuder serien på bra underhållning, men jag tycker det är dag och natt mellan Kurosawa's mästervek "Shichinin no samurai " och "Samurai 7".

 

Visste ni förresten att Gonzo har en budget på cirka 300 000$ (har ingen källa) för varje avsnitt? Ska visst vara rekord har jag hört...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Jag har sett ca 20 avsnitt och anser att den än så länge har varit underhållande, vilket är ett ganska gott tecken då den inte är så himla många avsnitt längre än så. Men jag måste säga att jag gillade de första avsnitten bättre än resten jag sett. Är inte riktigt hundra vad det kan bero på, men det kan vara så att serien inte riktigt utvecklade sig till det jag hoppades på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Små läst lite om vad folk tycker om samurai 7 och blir lite fundersam över

att ingen (förutom jag) tycker att serien är väldigt seg ? i dom första nästan 22 avsnitterna så samlar dom ihop sig o gör det o det o det och dom sista 2 av avsnitterna som jag sett så krigar dom vilket jag hade väntat mig börja redan efter max 10 avsnitt.. har ej sett dom 2 sista men ska sätta mig o göra det för känns som samurai 7 är en serie som man snabbt vill se klart för det blir väldigt seg..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...