Hoppa till innehÄll
Anime.se

Samurai7

Mekurion

Rekommenderade inlÀgg

Snygg serie förvisso men usch vilken trÄkig story, nÄgra starka krigare som ska rÀdda vÀrlden, det temat har man sett x antal gÄnger. Dock sÄ bjuder serien pÄ bra underhÄllning, men jag tycker det Àr dag och natt mellan Kurosawa's mÀstervek "Shichinin no samurai " och "Samurai 7".

Visste ni förresten att Gonzo har en budget pÄ cirka 300 000$ (har ingen kÀlla) för varje avsnitt? Ska visst vara rekord har jag hört...

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 2 weeks later...
  • 9 months later...

Jag har sett ca 20 avsnitt och anser att den Ă€n sĂ„ lĂ€nge har varit underhĂ„llande, vilket Ă€r ett ganska gott tecken dĂ„ den inte Ă€r sĂ„ himla mĂ„nga avsnitt lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Men jag mĂ„ste sĂ€ga att jag gillade de första avsnitten bĂ€ttre Ă€n resten jag sett. Är inte riktigt hundra vad det kan bero pĂ„, men det kan vara sĂ„ att serien inte riktigt utvecklade sig till det jag hoppades pĂ„.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 3 weeks later...

SmÄ lÀst lite om vad folk tycker om samurai 7 och blir lite fundersam över

att ingen (förutom jag) tycker att serien Àr vÀldigt seg ? i dom första nÀstan 22 avsnitterna sÄ samlar dom ihop sig o gör det o det o det och dom sista 2 av avsnitterna som jag sett sÄ krigar dom vilket jag hade vÀntat mig börja redan efter max 10 avsnitt.. har ej sett dom 2 sista men ska sÀtta mig o göra det för kÀnns som samurai 7 Àr en serie som man snabbt vill se klart för det blir vÀldigt seg..

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter