Mekurion Skrivet augusti 19, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 19, 2004 En av de snyggast serierna jag har sett! Samurai7 Àr en scifi version av akira Kurosawas film The Seven Samurai( de sju samuraierna).  Mycket mycket se vÀrd! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 19, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 19, 2004 Snygg serie förvisso men usch vilken trÄkig story, nÄgra starka krigare som ska rÀdda vÀrlden, det temat har man sett x antal gÄnger. Dock sÄ bjuder serien pÄ bra underhÄllning, men jag tycker det Àr dag och natt mellan Kurosawa's mÀstervek "Shichinin no samurai " och "Samurai 7".  Visste ni förresten att Gonzo har en budget pÄ cirka 300 000$ (har ingen kÀlla) för varje avsnitt? Ska visst vara rekord har jag hört... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet augusti 19, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet augusti 19, 2004 jag har hört liknande saker Linus, tror faktiskt att det Àr rekord hög budget. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 19, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 19, 2004 Japp den Àr snyggt animerad och ritad, som sagt Àr storyn lite vek men det kanske Àndras lite lÀngre fram i serien. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 19, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 19, 2004 sÄg först avsnittet förut. och USCH sÀger jag.  börjar med att nÄn snubbe hugger igenom en stor fet byggnad i luften med ett normalt svÀrd. det va dÄ jag tappa smaken för den. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet augusti 19, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 19, 2004 jag gillar den, snygg och allt sÄ svar jag lÀst att det Àr den anime serie med den nÄgonsin högsta budget nÄgonsin per avsnitt, dÄ dom lÀgger mycket pÄ 3d saker eller nÄgot. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet augusti 20, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 20, 2004 Tycker inte att det finns nÄgot som helst större fel pÄ serien, har precis sett klart avsnitt 4. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 2, 2004 Jag ska börja se serien och hittils har jag bara hört positiva reaktioner frÄn folk, fast inte lÀngre dock. Men den kan nog vara bra. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
SpaceHunter2001 Skrivet september 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 2, 2004 Jag sÄg första avsnittet det rÀckte för mig ... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 2, 2004 KÀnner mig lite ensam hÀr, men jag gillar faktiskt denna serie.  Vi fÄr vÀl se lite senare antar jag, nÀr den visar sitt sanna jag. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet september 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 2, 2004 Jag tycker att den Àr helt ok, kommer fortsÀtta se den. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet september 2, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 2, 2004 Hade förvÀntat mig skit, men uj vad jag bedrog mig. Gillade de tvÄ första avsnitten skarpt.  FÄr se om resten ger samma utdelning. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 25, 2005 AnmÀl Share Skrivet juni 25, 2005 Nu har jag Àntligen tagit mig i kragen och sett klart serien, jag mÄste sÀga att jag Àr vÀldigt positivt överraskad. Efter ha "trashat" serien ganska hÄrt (anji vet vad jag menar ^^) sÄ har den nu blivit en av mina favorit serier. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 25, 2005 AnmÀl Share Skrivet juni 25, 2005 Sett en del (15 avsnitt) av den  Blir glad av den serien. Robotsamurajen Àr klart skönast Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 25, 2005 AnmĂ€l Share Skrivet juni 25, 2005 Jag har sett ca 20 avsnitt och anser att den Ă€n sĂ„ lĂ€nge har varit underhĂ„llande, vilket Ă€r ett ganska gott tecken dĂ„ den inte Ă€r sĂ„ himla mĂ„nga avsnitt lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Men jag mĂ„ste sĂ€ga att jag gillade de första avsnitten bĂ€ttre Ă€n resten jag sett. Ăr inte riktigt hundra vad det kan bero pĂ„, men det kan vara sĂ„ att serien inte riktigt utvecklade sig till det jag hoppades pĂ„. Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
amdreas Skrivet juli 13, 2005 AnmÀl Share Skrivet juli 13, 2005 SmÄ lÀst lite om vad folk tycker om samurai 7 och blir lite fundersam över att ingen (förutom jag) tycker att serien Àr vÀldigt seg ? i dom första nÀstan 22 avsnitterna sÄ samlar dom ihop sig o gör det o det o det och dom sista 2 av avsnitterna som jag sett sÄ krigar dom vilket jag hade vÀntat mig börja redan efter max 10 avsnitt.. har ej sett dom 2 sista men ska sÀtta mig o göra det för kÀnns som samurai 7 Àr en serie som man snabbt vill se klart för det blir vÀldigt seg.. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg