Hoppa till innehåll
Anime.se

Årets Nisse 2011 - omröstningen!


Tomten
 Share

Årets Nisse 2011  

18 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem tycker du förtjänar att bli Årets Nisse 2011?

    • Dread
      3
    • Genma
      0
    • iDrougge
      4
    • Klibbnisse
      4
    • My
      2
    • Saya
      1
    • Sceleris
      3
    • Volbla
      1


Rekommenderade inlägg

Ho ho ho, vad snabbt tiden går. Den första december har anlänt och det är äntligen tid för omröstningen som skall avgöra vem som blir Årets Nisse 2011!

 

För att påminna er om hur tävlingen går till, kan jag berätta att under november månad har forumets besökare nominerat någon bland de andra besökarna som de tycker har gjort något extra bra under året, varit väldigt snäll eller av någon annan anledning utmärkt sig.

 

Dessa Nisse-kandidater inbjuds härmed att bedriva en valkampanj på valfritt sätt för att vinna era rösten och visa att de är värda titeln Årets Nisse.

 

Den som till slut står som framröstad vinnare vinner ära, berömmelse samt inte minst rätten att bära forumtiteln Årets Nisse 2011. Dessutom belönas vinnaren med en julklapp, sponsrad av Anime.se.

 

De nominerade (med tillhörande användarnomineringar) är:

Klibbnisse - om så bara för att han redan har "nisse" i namnet samt av "uppenbara skäl".

Genma - för att det efterfrågats fler ordvitsar.

Sceleris - för att han behöver få en chans att avsluta en kampanj och för att han är som en lite tomtenisse!

Dread - för att vissa på forumet anser att de vill se en kampanj av snusk.

iDrougge - för att det alltid är roligt med lite bitter och sarkastisk humor!

Saya - för att hans skägg sägs ha varit i klass med Tomtens.

My - för hon hade en bra valkampanj ett år när min bror höll i tävlingen på kusinforumet Zmanga.

Volbla - eftersom en nominering ansågs välförtjänt.

 

De nominerade får mer än gärna bedriva kampanj i den här tråden, och kommentarer samt diskussion är mycket välkommet! Rösterna sköts direkt här på forumet. Var inte oroliga för att råka rösta för tidigt, man kan nämligen ta bort sin röst och lägga den på någon annan så länge man vill.

 

Omröstningen pågår fram till och med den 23:e december klockan 23:59.

 

Låt Nisse-kampen börja!

  • Uppröstad 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker redan att jag tar upp för mycket plats på forumet, men jag kommer inte att ge mig utan en strid!

 

Lite tagen på sängen blev jag ändå ("redan december?! Men det är ju ingen snö på marken!"), så här kommer en liten favorit i repris, från fem år sedan, i väntan på att jag ska hinna börja på en ny kampanj.

 

Spoiler
UNua7.jpg

 

 

 

Jag hoppas förresten att Tomten ursäktar att jag gjorde om omröstningen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jösses amalia! Detta var oväntat, men jag känner mig naturligtvis hedrad av valkommittén som övervägt att nominera mig till denna hedersvärda utmärkelse! Jag måste skaffa mig en kärnfråga att driva i valrörelsen... vad ska jag ta?

 

Jag kan gå i god för att om jag blir den som plockar hem titeln så kommer jag arbeta aktivt för att lamornas skall komma till rätt i samhället, dessa varelser har varit förtryckta länge nog! Jag kommer varken höja eller sänka skatterna, utan jag har designat ett projekt för att hitta skatter istället, för att finansiera mina budgetförslag! Den 15:e varje månad skall vara den internationella skattjaktsdagen då samtliga, land och rike runt sluter samman med lamorna och finner rikedomar!

 

TILLSAMMANS KOMMER VI FORMA EN BÄTTRE VÄRLD!

 

Vi behöver ramper, hissar, mer gräs och lägre bänkar! Fria hastigheter för lamor på motorvägar, inför dödsstraff för människor efter lamors bevåg! Alla måste vi tillbe våra spottande övermän!

 

HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

 

 

 

(Jösses vad trött jag är... men tack för nomineringen ändå :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...