Hoppa till innehåll
wilfried

Under the Dog

Rekommenderade inlägg

Har kollat in den och stämmer in med de som klagar över att man måste gå till $100 för att få en fysisk kopia. De har tagit till sig kritiken och säger att de förmodligen kommer att kunna erbjuda en barebones-skiva för antingen $40 eller $60. Blir det $40 så hugger jag, sen går min gräns.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ser nu att $20 för att få filmen som download är slutsåld. 250 st? Det är väl ändå lite väl lågt. 2.500 kanske skulle vara vettigt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Citerar mig själv i "Sverige och svenska i anime"-tråden:

Under the Dog: Denna planerade, Kickstarter-finansierade animekortfilm har en svensk huvudperson, tonårsflickan Anthea Kallenberg. Anthea räddades från människohandlare av en FN-överste på hemligt uppdrag i Skandinavien.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Konceptet intresserar mig inte jättemycket, och karaktärs- och mechadesign är inte så intressanta, men jag beslutade mig för att haka på projektet ändå. Ångrade att jag inte var med på Little Witch Academia 2-kickstartern, så jag stödjer denna som av princip.

Blev Senior Operative - Field level. Funtar på att lägga till manus-goodie också. Kunde vara kul att se hur ett sådant är formatterat i anime-industrin.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har velat lite fram och tillbaka om jag ska stödja projektet eller inte men sen glömde jag bort det tills nu när jag såg att folk hade skrivit i tråden. Till slut så bestämde jag mig att stödja det och eftersom jag gillar fysiska skivor så valde jag SENIOR OPERATIVE - FIELD RATED, nu är det bara att vänta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu