Hoppa till innehåll
Anime.se

Under the Dog


wilfried
 Share

Rekommenderade inlägg

Har kollat in den och stämmer in med de som klagar över att man måste gå till $100 för att få en fysisk kopia. De har tagit till sig kritiken och säger att de förmodligen kommer att kunna erbjuda en barebones-skiva för antingen $40 eller $60. Blir det $40 så hugger jag, sen går min gräns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Konceptet intresserar mig inte jättemycket, och karaktärs- och mechadesign är inte så intressanta, men jag beslutade mig för att haka på projektet ändå. Ångrade att jag inte var med på Little Witch Academia 2-kickstartern, så jag stödjer denna som av princip.

Blev Senior Operative - Field level. Funtar på att lägga till manus-goodie också. Kunde vara kul att se hur ett sådant är formatterat i anime-industrin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har velat lite fram och tillbaka om jag ska stödja projektet eller inte men sen glömde jag bort det tills nu när jag såg att folk hade skrivit i tråden. Till slut så bestämde jag mig att stödja det och eftersom jag gillar fysiska skivor så valde jag SENIOR OPERATIVE - FIELD RATED, nu är det bara att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...