Hoppa till innehåll
Anime.se

Statusuppdatering


Hikikomori
 Share

Rekommenderade inlägg

Det var skumt. Finns det en rad med "Senaste Statusuppdateringar" strax under sökrutan? Om den finns så finns även en liten inputruta som läser "Vad tänker du på?" som fungerar som en genväg för det. Annars vet jag inte om det är inaktiverat för nyare konton eller om det hänt något specifikt. @Sceleris

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns vissa funktioner som är låsta för nya medlemmar; när man har postat 100 inlägg/kommentarer/statusuppdateringar/... så räknas man som “pålitlig medlem” och får använda mer diskutrymme, skapa blogg etc.

Men statusuppdateringar ska inte var låsta för nya medlemmar. Märkligt!

Jag prövade att låsa och sedan låsa upp. Jag vet inte om det lagade till problemet, men jag provade att logga in med ett dummy-konto som inte är “pålitlig”, och det fanns en knapp för att skapa statusuppdatering.

Så vänligen försök igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
Den 2021-02-16 vid 05:23 sa Hikikomori:

Hur gör man en sådan? Vill minnas att jag tidigare läste något om att man skulle göra det genom att klicka på +Skapa men där hittar jag inget sådant alternativ.

4 timmar sedan sa Riss:

Jag hittar inte heller någon knapp för att skapa statusuppdatering. : (

Jag hittade felet. Det är en individuell inställning, och den var på avstängd per standard för nya användare. 🤦

För att aktivera, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

  • Gillar 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...