Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime(dot)se - The Comic [Ny tecknare, ny tråd]


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 382
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Var är jag? iofs är jag inte en sådan eminent figur på forumet medans på irc kanalen är jag den dominerade personlighet!

 

Jag kräver att du skall hänga på irc hellis så att du får lära känna mig och sedan teckna ner mig in i evigheten :). Om hur jag är lämmnar jag till er :)

 

Åhh... oroa dig inte..... hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snygg serie om den blir klar skall jag skriva ut den och häfta ihop den hah

det är du inte ensam om ;)

snaka om grym serie ska edita när jag kollat uppdateringen . . .

[Edit]

haha synd om anji =P "tre TIMMARS SPELANDE . . . åt helvete" hihihi han fick ju rå damp hahaha Japs och zaffe (det var väl dem man såg?) kommer få fet spö hihihi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snygg serie om den blir klar skall jag skriva ut den och häfta ihop den hah

det är du inte ensam om ;)

snaka om grym serie skall edita när jag kollat uppdateringen . . .

[Edit]

haha synd om anji =P "tre TIMMARS SPELANDE . . . åt helvete" hihihi han fick ju rå damp hahaha Japs och zaffe (det var väl dem man såg?) kommer få fet spö hihihi

 

Japs och viciuos var det^^.. Nästan rätt.. Och du... Vem vet, de är i mitt våld! >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, rita en lång spinkig kille framför sin dator (som han självklart kör linux på), som regelbundet skriker att han vill ha flera snuskiga scener mellan Ebba, Skuttywan och Zaphod så har du honom på pricken.

Borde inte vara så svårt.

 

Jag kör freebsd på laptopen nu och älskar det!(detta är en vädjan till avathar om att han ska tvinga hellis att inkludera mig!) vem är ebba? trodde hennes nick var immortelle och namnet var emma, fy skäms.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att alla instämmer på att min klasifering kommer att bli: Pervers *nix galning.
FreeBSD e BSD ;)

 

Hummz, fandå, nu måste jag jueh lägga upp serien på anime.se och fixxa en sida för det så det laddar snabbare för mig! >_<

 

I'm not following.. Ska serien få en egen sida? (I så fall *GLÄDJEDANS!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...