Hoppa till innehåll
Anime.se

Den snyggaste kvinnliga animekaraktären


soujiro
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 298
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Shike, huh ? Hur som helst, det avsnittet är det bästa :D

 

Jupp:D

Hmmmm, det där ep. 13 (OAV:n)?!?!?!? Vad var det om?

Inte riktigt vad jag trott om den animen :S

 

Avsnitt 12 förstörde förresten livet igen så....

 

haha yuskie-kun knullar omkring i 13 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När slutade vi att nämna vilka serier kvinnorna härstammar ifrån? Och vilken serie (och avsnitt) en spoilervarning varnar för. Eller ska den tolkat som allmän spoiler; läs om du vågar, sorry om det var en serie du var insatt i.

 

Nu ska jag väga upp mina negativa känslor med positivare sådana:

SPONTAN BILD ATTACK!

minako17.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte nog med att det snuskats och snaskats i tråden textledes, nu börjar folk lägga upp BILDER också! Vilken fräckhet. Jag får lust att lägga upp en bild ifrån "Uttskidurchi - Legenden om överlöparen", rent principiellt...

 

När jag såg urtskidurtschi så ville jag bara gråta... Att sån hemsk skit får existera är en skymf mot mänskligheten... he he

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte nog med att det snuskats och snaskats i tråden textledes, nu börjar folk lägga upp BILDER också! Vilken fräckhet. Jag får lust att lägga upp en bild ifrån "Uttskidurchi - Legenden om överlöparen", rent principiellt...

Bah! Sluta stänga inne din egna lust att uttrycka ditt tycke för karaktärer. Erkänn, visst är väl Kukuri lite snygg ändå? Ömm... Och om du nu får lust att lägga upp bilder från urutsukidoji så lär min allmäna respekt för dig sjunka ganska lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*SPOILER* typ...

 

Så sant, så sant Shike. Avsnitt 12 var otroligt dystert. Dock fixade OVA:n till slutet litet, dock var den inte riktigt i min smak men tycker ändå Midori skulle fått sin Yuusuke.

 

Tja.... OVA:n var lite *annorlunda:P*

Men det lättade ju upp lite.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...