Hoppa till innehåll
Anime.se

Den snyggaste kvinnliga animekaraktären


soujiro
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 298
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Shike, huh ? Hur som helst, det avsnittet är det bästa :D

 

Jupp:D

Hmmmm, det där ep. 13 (OAV:n)?!?!?!? Vad var det om?

Inte riktigt vad jag trott om den animen :S

 

Avsnitt 12 förstörde förresten livet igen så....

 

Inte vad du trott? :) Green Green var ju riktig extrem ecchi, märktes att de egentligen ville visa mer :) Avsnitt 13 var ganska dålig ändå :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shike, huh ? Hur som helst, det avsnittet är det bästa :D

 

Jupp:D

Hmmmm, det där ep. 13 (OAV:n)?!?!?!? Vad var det om?

Inte riktigt vad jag trott om den animen :S

 

Avsnitt 12 förstörde förresten livet igen så....

 

Inte vad du trott? :) Green Green var ju riktig extrem ecchi, märktes att de egentligen ville visa mer :) Avsnitt 13 var ganska dålig ändå :(

 

Hihihi jo men de animes som har ecchi hela vägen brukar stanna på nåt mystiskt och samtidigt mycket sjukt mellanstadium... Detta var ju dock en OAV:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/.../Ni ska älska varandra och sprida glädje/.../
Hm. Det där känns igen, någonstans ifrån. Vänta nu... Det är ju ett Jesuscitat! HA! Du är avslöjad som den kristna fundamentalistextremist du är!

Ursäkta om jag råkade vara vaken på religionskunskapen. Minns att vår vikarie var så otroligt intressant som satt och käkade sig mätt på typ ett tio-tal Läkerål-askar (innehållet alltså). Ungefär lika intressant som att iakta alla lådor som krockade på jobbet idag och ställde till oreda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte utse någon klar vinnare, men jag har några favoriter på olika sätt...

Sexigast: Mai i Fatal Fury, The Motion Picture. Oh Kami-sama, what a body! :rolleyes:

Snyggast: Fröken Shimizu i Chobits. De ögonen på det ansiktet med den kroppen...och dessutom lärare. XD

Sötast: Kyoko (Kanrinin-san) i Maison Ikkoku. Mer levande kvinnlig karaktär går inte att hitta i denna, enligt mig, världens bästa anime. Kyoko ser ofta på folk med sina blyga ögon och blyga leende. Det i kombination med ett mkt vackert ansikte och vacker kropp får mig att smälta. :blush:

 

-Trolle

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Arcueid från Shingetsutan Tsukihime. "Wooh!" säger jag bara.

 

Måste hålla med här, hon är en av favoriterna :)

 

 

Eugenie från Gankutsuou är väldigt snygg hon med. Beppo från samma serie är en av de absolut sötaste jag sett ;)(vägrar förresten tro på vad som sades om henne...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var lite snack om FMP! förut. Jag hittade faktiskt också en snygg bild på FMP!tjejerna. ;)

http://www.sphere-zero.net/fmp/images/ills/fmp-cal-01b.jpg

(copy n paste)

 

Forbidden

You don't have permission to access /fmp/images/ills/fmp-cal-01b.jpg on this server.

 

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Apache/1.3.33 Server at www.sphere-zero.net Port 80

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett forum går väl ändå ut på att kritesera andra om alla har sina åsikter och vägrar ta kritik och lyssna på andra vad har man då i ett forum att göra. Förrsten behöver man inte överdriva heller man ska ju vara snäll ;)

 

Harid har inte gjort annat sen jag kom hit... bry er inte

han tycker de e jättekul att försöka vara djup och svår... ser du något på ett sätt kommer han genast på nån långsökt jobbig förklaring till varför det INTE är så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...