Hoppa till innehåll
Anime.se

Den snyggaste kvinnliga animekaraktären


soujiro
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 298
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Detta skulle ha passat bättre i den låsta tråden (vilket också var tänkt)

 

Sumika Kagami från MuvLuv-serien, helt klart.

t_sumika_01s.jpgt_sumika_02s.jpg

t_sumika_03s.jpgt_sumika_04s.jpg

 

Av flera anledningar.

 

1. Jag gillar designen, den är inte speciellt märkvärdig (jämfört med andra av Bous bilder). Speciellt hennes hårlock som undestryker hennes tillfälliga känslotillstånd används klockrent. Sen råkar Bou vara en mina favoritillustratörer.

 

sumikas.jpg

 

2. Hiroko Taguchi som gör hennes röst blev med sin som Sumika min favorit. Hon skapar en totalt ny röst som skiljer sig väldigt mycket från hennes alla andra roller (vilka är väldigt många. Men framförallt lyckas hon bidra till några av de absolut mest känsloladdade scenerna.

 

3. Hennes personlighet är behaglig samtidigt som den är väldigt komplex.

 

4. Hennes utveckling genom delarna Extra och Alternative är väldigt stor.

 

Nu råkar jag gilla precis alla personerna i MuvLuv. Skulle jag nämna nummer två, tre osv så skulle det bli Meiya, Chiduru, Marimo, Yuuko och resten av gänget. âge har lätt skapat den starkaste karaktärsuppsättningen i en och samma produkt. (okej, två)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm vi borde typ ha en turnering om vem som är mest aktraktiv elelr ja man tycker mest om...

 

Lunar-anime hade det på deras forum och det tyckte jag iaf var as skoj... Men jag torr att adminsen måste vara med osv och fixa o dona med den tråden iaf så at det blir en mer turnerings aktig grej av det hela... Det ska ju helst vara bilder och sånt på karaktärerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Problemet är ju hur man ska nominera. På Lunar antar jag att de tog från alla serier de höll på med, vilket ger en bra begränsning. Tar man fritt så skulle det ju bara bli en kandidat/användare. Forumet är för litet för något av den kalibern. Man skulle ju kunna ta serier som går nu, eller startat i år och få det hela lite mer genomförbart. Men det skulle ändå bli lite svårt tror jag.

 

Edit:

Man skulle ju iofs beägränsa det hela till en kategori. Skoltjejer, milf, moe~, lolis, slagsmålsmaskiner osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm vi borde typ ha en turnering om vem som är mest aktraktiv elelr ja man tycker mest om...

 

Lunar-anime hade det på deras forum och det tyckte jag iaf var as skoj... Men jag torr att adminsen måste vara med osv och fixa o dona med den tråden iaf så at det blir en mer turnerings aktig grej av det hela... Det ska ju helst vara bilder och sånt på karaktärerna...

Sen hade Lunar problemet att de gjorde en enkel poll på deras hemsida, och folk fuskröstade vilket gjorde att de stängde ner hela turneringen innan den var klar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

hmm detta va svårt...

Coolaste:

Rin Tosaka (stavning?) - Fate/stay night (o.b.s! finns bättre bilder på henne än Bodas avatar för er som inte sett animen, haha :P)

Snyggaste, vet inte men får väl välja nån:

Lisianthus - Shuffle!

lisianthusshufflett8.jpg

Sötaste:

<- min avatar (Nyuuuu!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...