Himura Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 http://www.PetitionOnline.com/lovehina/ lägg era namn för att försöka övertala dom att göra en ny säsong. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Nej bevaremigväl, jag klarar mig alldeles utmärkt ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 De avsnitt som finns räcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Nej tack, de som finns räcker bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 nej tack, de avsnitt som finns räcker gott och väl för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 va alla är negativa....iaf dom som har skrivit...=) det är inget fel på love hina...eller ja...den är iaf rätt rolig...=) fast det är klart...det räker nog ändå...det finns ju en del...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Tror inte vi är negativa, det känns som att Love Hina är ett avslutat kapitel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Tror inte vi är negativa, det känns som att Love Hina är ett avslutat kapitel. jo...eller ja...eller...kommer det en film så skulle ja la se den men om det inte gör det så...whatever... det är iaf en bra serie..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Finns redan för många episoder. Gör gärna en lista på att ta bort hälften eller så, inklusive Spring Special och Love Hina Again. Slutet på Christmas Special var det bästa tänkbara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Avslutas bra, ser ingen egentlig anledning till en ny säsong, det som finns räcker. Skulle knappast tro att massa påskrivningar från icke-japaner spelar någon avgörande roll för dem heller(om de ens skulle göra det om en Japansk lista togs fram). Förresten är 90% av alla signaturer där saker som "OMG! It's AWESOME give me more!!!", tror inte det övertygar direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 negativa? nae.. bara det att det skulle inte vara något fel med en ny serie. skulle bara inte orka kolla på den så för mig räcker det med dom som finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Jag har bara läst Love Hina så långt som Manga Mania har kommit med den och jag är redan less på humorn i den. Är ju i princip samma sak hela tiden: Keitaro ser någon naken och SMACK! Var väl lite annorlunda när Naru såg honom naken och slog ändå till honom, men jaja. Nej, inget mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Tror inte vi är negativa, det känns som att Love Hina är ett avslutat kapitel. Avslutat kapitel säger du ? Efter jag hade sett klart på serien så undrade jag vad som skulle hända. Om det är kapitel vi snackar om så har på började sista avsnittet ett nytt kapitel :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 har inte kommit långt i den serien så ja kan inte bedöma de, men ja tycker att serien är bra. Men ja kan tyvärr inte avgöra om ja vill se mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 hmm e jag den enda som villse en ny ses med LH va? :S Om jag skulle motivera min så skulle jag säga att ju mer desto bättre och att jag gärna skulle se Kanako's och Motoko's reaction gämtemot Keitaros och Naru's nya relation... ;) Och ju fler avsnitt som görs desto mer Motoko blir det och hon är ju så himla söt... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Och efter slutet på den säsongen då? Skall det komma ännu en fortsättning? Snart kommer Love Hina blekna i ditt minne efter du har hittat något bättre. LH dög finfint när jag låg hemma med flunsan 2001, men tiderna har förändrats och jag har växt ifrån harem-animéer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Jag röstar för :D LH är än så länge en väldigt bra serie enligt mig & en säsong till skulle inte göra mig något alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg