ebba Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 två flickor bara... gah, antagligen dom bästa av mina bilder hittils, dom va jobbiga o gö.... http://www.deviantart.com/deviation/11971908/ http://www.deviantart.com/deviation/11975151/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Woooh! Riktigt rena och fina linjer och utmärkt anatomi. Och klädderna är jättefina. Varifrån har du fått idéen till dom? elr insprationen ifrån?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 tja... inspiration till kläderna...lr väl från mina egna kläder bland annat... min hjärna bidrar med ideer lite då och då ibland ^^; o dir en grey ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Det var ju riktigt snyggt ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Holy crap! Dom va snygga som f*n! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 håller med! Gödlsade potatis bägare den här ska ramas in i guld!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 dom är helt underbara...snygga utav bara helsike.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Jag håller med dig ebba, det här är med hög sannolikhet din snyggaste bild hittils. Om du inte färg lägger den här, så kommer jag att skära mig i armarna me smörkniv och börja kolla på sunset beach, rädda mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Helt...underbara....... Allt jag kan säga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 oh, danke danke alle...o dom ska färgläggas ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 oh, danke danke alle...o dem skall färgläggas ^_~ Det var skönt att höra för då slipper jag titta på sunset beach *phew* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Otroligt sköna bilder :) Älskade håret på den första! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Skitsnyggt! Jag gillar verkligen detaljrikedomen i båda bilderna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Älskar dina bilder! Så bra, snyggt och fint ritat :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Väldigt snyggt! men varför är inte detta för homofober? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Fina. Samma fråga som Zaffe,varför va dessa bilder inget för homofober? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 vad är en homob? :surprised: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Homofob: Kommer från ordet Homofobi - Skräck/fobi för homosexuella människor, d.v.s då människor av samma kön blir förälskade i varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 varför skulle jag vara rädd fr homosexuella? ytterst korkade dem där homfoberna tycker ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Varför dem skulle vara rädda för homosexuella, ja det är ganska simpelt det är som vilken fobi som helst. Varför ha fobi för spindlar, det finns ingen spindel som verkligen är farlig i sverige. Fobi är inget man kan hjälpa att man har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 nhee det försås. Har en tjej i klassen som heter veronica . . . hon har fobi för spindlar. En gång förra veckan var det en spindel i klassrummet. jag visste inte att hon hade fobi för spindlar när jag lite glatt tog upp spindeln. Lät den hysteriskt försöka undkomma mitt ondskefulla grepp. Gick sedan bort till soptunan och lät den åka graits fritt fall utan någon säkerhet alls. Donk och han flög rakt in i ett apelsin skal. Nu kommer åckså Paulina i klassen som tycker att jag är en djur plågare för att jag mosar myg som tänker leka vampyr och suga gödslet ur mig och kastar små spindlar i soptunnor. Oj vad ja var populär den dan >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Finner inga ord =) Den är perfekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Gillar den första skarpt. Mycket snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Väldigt snyggt!men varför är inte detta för homofober? ne, blev så trött på alla som gnällt över mina yaoi bilder bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 har inte sett några som har tyckt att dina yuri och yaoi har varit stötande eller så. Kanske har jag missat nåt . . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg