Hoppa till innehåll
Anime.se

HL2


capadde
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Snyggaste spelet jag sett hitills, klarade av det med bästa möjliga inställningar, och då ser det verkligen snyggt ut :)

 

Jag kan hålla med om att det är ganska repetivt ibland, just nu har jag kört en svävare i evigheter. Ett hinder i form av en port kommer, man går ut från båten, dödar några fiender samt trycker på en knapp som öppnar porten, vilket gör att man kan fortsätta åka ett tag tills nästa port kommer...ja, ni förstår.

Det är dock det enda negativa jag kan komma på i nuläget, hitills är det en av mina absoluta FPSfavoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag köpte HL2 i går (fredag) och har kommit en bit...och än så är ja nöjd med spelet...tror inte ja kommer bli besviken heller...=) dock är ja besviken på CS source, snyggt..men inte samma känsla...iofs har ja bara spelat en gång så jag borde inte säga så mycket om det...men iaf...får återkomma när ja spelat mer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är i ett fängelse nu och sätter upp 3 st sentry guys

Tycker den fighten var den svåraste i spelet :)

 

nej den va inte så svår.

 

man sätter upp 2 st som kollar åt varsit håll och en som kollar in i gången där dom står sen står man brevid det sentrygunnet och skjuter alla vakter som försöker knocka ner sentrygunnen :).

 

tycker det svåraste va när man skulle springa i det där "chaos området"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som fått problem med Entanglement(chapter10 tror jag)?

 

Man ställer upp 3sentryguns, och tjejen säger att det börjar komma soldater överallt osv... INGEN kommer, jag hör massa röster av soldaterna, men absolut ingen kommer. Hon fortsätter att säga att ännu fler kommer, och att de kommer från alla håll...fortfarande ingen soldat sedd. Efter ett tag säger hon att jag ska vänta där på henne, då väntar jag...och väntar...och väntar(totalt i 20minuter), men hon kommer aldrig :(

Någon som vet lösningen på problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som fått problem med Entanglement(chapter10 tror jag)?

 

Man ställer upp 3sentryguns, och tjejen säger att det börjar komma soldater överallt osv... INGEN kommer, jag hör massa röster av soldaterna, men absolut ingen kommer. Hon fortsätter att säga att ännu fler kommer, och att de kommer från alla håll...fortfarande ingen soldat sedd. Efter ett tag säger hon att jag ska vänta där på henne, då väntar jag...och väntar...och väntar(totalt i 20minuter), men hon kommer aldrig :(

Någon som vet lösningen på problemet?

 

antar att du har sprunigt runt..antar är det la "bara" att starta om...och en fråga till...orginal?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelade om den scenen både länge och väl; de slaktade mig tills jag kom fram till att kan kunde blockera en av ingångarna med tunnor, sen tog kanonerna hand om resten :P

Det är när de kan komma från alla håll som det blir kaos.

AIn är tydligen inte tillräckligt utvecklad för att ta sig över tunnor än :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelade om den scenen både länge och väl; de slaktade mig tills jag kom fram till att kan kunde blockera en av ingångarna med tunnor, sen tog kanonerna hand om resten :P

Det är när de kan komma från alla håll som det blir kaos.

AIn är tydligen inte tillräckligt utvecklad för att ta sig över tunnor än :)

 

Märkte också att tunnor och andra föremål kan ställa till det för Ai:n. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...