Boda Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 SHIT ansitt 48 Vilket jävla avsnitt ... Är tagen av Clane faction OMG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 SHIT ansitt 48 Vilket jävla avsnitt ... Är tagen av Clane faction OMG haha vadå tagen av Clyne Faction ? .. dom har ju alltid haft resurser ? ..såg man ju redan i seed . sen tänk på att det gått ett tag mellan seed och destiny så dom har nog hunnit bunkra upp sig med grejer ;) jag fattar ju inte varför Fukuda måste börja drar upp att rey käkar piller när det är 2 avsnitt kvar herregud säger jag .. och jag kommer strypa Fukuda långsamt om han visa massa gamla krigs scener från seed nu i slutfighten alltså då fan (!) i alla fall ser ju 49 ut att bli väldigt intressant iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 jag börjar bli lite orolig att det kommer bli "totally messed up" nu.... varför hade dem en genom gång av Meers dagbok i förra avsnittet, och varför alla summarized/Edited avsnitt! Spoil: trodde inte Rey skulle erkänna att han var klon, på nåt sätt känns det som om han inte gillar Chairmans avsikter med destinyplan och hela köret, utan snarare tycker han, "Jag är en klon. jag måste tänka som den som jag är en kopia av" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Ok jag erkänner jag är en svag människa jag stod inte emot trycket :( ok... bara så ni vet jag hatar rey! "We are going to protect the world you wished for"... Bullshit! Liksom va fan har han och Durandel för problem, jag hoppas båda får ett riktigt plågsamt slut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 och jag kommer strypa Fukuda långsamt om han visa massa gamla krigs scener från seed nu i slutfighten alltså då fan (!) Vadå, Legend får en beam-sabre genom cockpiten av SF för att sedan träffas av Requiem, det är väl uppenbart? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Ok jag erkänner jag är en svag människa jag stod inte emot trycket :( ok... bara så ni vet jag hatar rey! "We are going to protect the world you wished for"... Bullshit! Liksom va fan har han och Durandel för problem, jag hoppas båda får ett riktigt plågsamt slut! hahaa har redan börjat hata rey ? .det har man ju gjort dom senaste 40 avsnitten tpy :) .. sen heter han Dullindal ;) .. alltså jag håller med Teron där hahaaa legend får beam sabre igenom cockpiten och sen hamnar framför requriem sen dullindal dör med messiahs basen ^^ efter han blivit skjuten av en anställd där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Låter troligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Ok förslag på meningen som iriterar mest människor i gundam SEED. I mitt fall är Det "For the sake of a a pure and blue world!"... ok är inte den irriterande eller vadå? Lalala, nu säger jag det här och släpper ett par "nukes" på plant och dödar ett par miljoner människor gud vad bra jag är! >:) WTF! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 inte för jag tror det blir så haha .. men om det blir så kommer jag svära 100 " curses " över Fukuda >:) han är ju vårlkorkad om han kopiera seed slutet sådär haha :) men jag slår nästan vad om det blir nåt liknanade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Verkar var lite anorlunda, men du har rätt i att det finns många likelser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Verkar var lite anorlunda, men du har rätt i att det finns många likelser... ehh jag vet inte om jag är trött eller nåt men vem pratar du med eller vem svara du på ? hahaa :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 dej... lol Det stämmer att det har varit många likelser med gamla serien. En hög med prototyp Gundams blir stulna i början, Orb blir anfallet osv Och låt oss inte glömma en skit Stor kanon som dyker upp i slutet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 dej... lolDet stämmer att det har varit många likelser med gamla serien. En hög med prototyp Gundams blir stulna i början, Orb blir anfallet osv Och låt oss inte glömma en skit Stor kanon som dyker upp i slutet ;) haha jag var nog trött ja fan destiny är typ en ripp-off på sin egna föregångare bara det är typ spegelvänt denna gången en sak är klar 1. stor kanon riskera att utrota allt 2. nån av huvudkaraktärerna kommer dö 3. orb +clyne faction +AA = motresten typ i fight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 det enda jag nästan är säker på det är att både Kira och Lacus överlever... sen i nästan alla andra personer kan jag föreställa mig ett slut som dem inte överlever... IMO Kira och lacus är för populära för att få lov att dö, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 det enda jag nästan är säker på det är att både Kira och Lacus överlever... sen i nästan alla andra personer kan jag föreställa mig ett slut som dem inte överlever... IMO Kira och lacus är för populära för att få lov att dö, haha klart dom är ..dom kan ju inte döda dom 2 går ju försäljingen neråt på prylar med dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 OJ OJ OJ phase 49 :D var tvungen att smygtitta på massa screen-caps och JEVLA VILKET COOLT AVSNITT . längta tills det kommer ut med dubb ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 DUBB! VAD I HELVETE SÄGER DU! Jag hoppas verkligen du skämtar, att se anime med engelsk dub är den yttersta anime synden! Phase 49: Skit cool avsnitt för övrigt, massor av strider, men man borde tycka att folk ska fatta vad som händer nu, vem är det som sitter på två st massförstörelse vapen egentligen och använder dem i snabb följd!hehe, när Minervas Prositon kanon träffade Akatski, snacka om flashback. Tänkte liksom : VA FAN inte igen!, men ja, det löste sig ialla fall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 det här börjar bli lite kneppigt... man börjar undra hur dem ska lyckas få slut på det hära i ett avsnitt..... det var rätt action fyllt det här avsnittet, men på nåt sätt så tycker jag det är rätt drygt att titta på när dem sitter i meteor och slåss... jaja, nästa avsnitt då jävlar hoppas vi på att Athrun dödar shinn, och att Durindall får smisk på röva (skitsamma han får också dö) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 DUBB! VAD I HELVETE SÄGER DU! Jag hoppas verkligen du skämtar, att se anime med engelsk dub är den yttersta anime synden! Phase 49: Skit cool avsnitt för övrigt, massor av strider, men man borde tycka att folk ska fatta vad som händer nu, vem är det som sitter på två st massförstörelse vapen egentligen och använder dem i snabb följd!hehe, när Minervas Prositon kanon träffade Akatski, snacka om flashback. Tänkte liksom : VA FAN inte igen!, men ja, det löste sig ialla fall :D haha menar subb givetvis :) btw så checkade jag in min region 1 GSD dvd och eng-subben är inte samma som eng-dubben helt lustigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 och föresten sätter ni spoliers på det ? är ju typ bara vi som skriver här och oftast så har alla sett avsnittet när man börja skriva här ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 jag tror faktiskt inte shinn dör .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Äntligen börjar det smälla igen.. =) Så har vi fått se dens tarkaste gundam hittils iaf.. Akatski... damn Kunna tåla ett sånt skott haha det trode jag faktist inte ocha tt kunna skydda hela skepp osv... Dragoon system visste jag att den hade... osv men endå ... lite kraftig den roboten är. Sen att Yzak och deerka gick med AA och ethernal igen det var skönt =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Äntligen börjar det smälla igen.. =) Så har vi fått se dens tarkaste gundam hittils iaf.. Akatski... damn Kunna tåla ett sånt skott haha det trode jag faktist inte ocha tt kunna skydda hela skepp osv... Dragoon system visste jag att den hade... osv men endå ... lite kraftig den roboten är. Sen att Yzak och deerka gick med AA och ethernal igen det var skönt =) Akatsuki är ju en rip-off av http://www.mahq.net/mecha/gundam/xastray/cat1-x1-3.htm från Mobile Suit Gundam SEED X ASTRAY (mangan) dom kopiera concept :P yzak och deerka var ju ganska självklart att dom skulle göra dom kan ju inte svika orb+aa+eternal gänget :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Äntligen börjar det smälla igen.. =) Så har vi fått se dens tarkaste gundam hittils iaf.. Akatski... damn Kunna tåla ett sånt skott haha det trode jag faktist inte ocha tt kunna skydda hela skepp osv... Dragoon system visste jag att den hade... osv men endå ... lite kraftig den roboten är. Sen att Yzak och deerka gick med AA och ethernal igen det var skönt =) Akatsuki är ju en rip-off av http://www.mahq.net/mecha/gundam/xastray/cat1-x1-3.htm från Mobile Suit Gundam SEED X ASTRAY (mangan) dom kopiera concept :P yzak och deerka var ju ganska självklart att dom skulle göra dom kan ju inte svika orb+aa+eternal gänget :) Jojo mern jag menar I GSD desutom så händer väl GSA efter serien eller under kom inte ihåg?? mm klart dom inte skulle svika AA Co men dom kunde ha joinat lite tidigare i serien... men bättre sent än aldrig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Äntligen börjar det smälla igen.. =) Så har vi fått se dens tarkaste gundam hittils iaf.. Akatski... damn Kunna tåla ett sånt skott haha det trode jag faktist inte ocha tt kunna skydda hela skepp osv... Dragoon system visste jag att den hade... osv men endå ... lite kraftig den roboten är. Sen att Yzak och deerka gick med AA och ethernal igen det var skönt =) Akatsuki är ju en rip-off av http://www.mahq.net/mecha/gundam/xastray/cat1-x1-3.htm från Mobile Suit Gundam SEED X ASTRAY (mangan) dom kopiera concept :P yzak och deerka var ju ganska självklart att dom skulle göra dom kan ju inte svika orb+aa+eternal gänget :) Jojo mern jag menar I GSD desutom så händer väl GSA efter serien eller under kom inte ihåg?? mm klart dom inte skulle svika AA Co men dom kunde ha joinat lite tidigare i serien... men bättre sent än aldrig :) jo det är den väl eller den har bäst Armor iaf kan vi säga hehe kan blocka minerva´s tannhäuser .fast Strike i GSD klarade ju nästan att blocka dominions kanon hehe :) . jo det kunde dom ju ha gjort fast dom har ju inte varit med så mkt ..dock så stred dom ju med athrun i början av GSD :) bättre sent än aldrig hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg